האם התהליך האישי שעבר על קייטלין ג'נר הגיע למיצוי? כי לאחרונה, האבא החורג שהפך באופן מתוקשר מאוד לאמא במשפחת קרדשיאן - מסבירה שאם עד כה חשקה בבנות המין הנשי, כעת היא כבר מוכנה לנסות מערכת יחסים אינטימית עם גברים. אפשר לנחש שעל פי הטעם המשפחתי בבני המין החזק, הוא יהיה ממוצא אפרו-אמריקני.



ג'נר, שבאביב שעבר נחשפה לראשונה כאישה במלא תפארתה - לאחר שנים ארוכות ככוכב השמרן יותר בריאליטי המשוגע של משפחת קרדשיאן - מספרת בהצצה לעונה החדשה של הדוקו-ריאליטי על חייה החדשים, "אני קייט", שלמרות שעד כה לא חשבה שזה אפשרי, היתה רוצה לחוות מערכת יחסים עם גבר. זאת כאמור, אחרי תקופה ארוכה שבה הסבירה שהיא אמנם חשה אישה לאורך חייה כברוס ג'נר, אך נמשכה לנשים אחרות בלבד.


אל תתעסקי עם הגבר שלי! קייטלין עם קריס ג'נר (גטי)

"הייתי שמחה שמישהו ידאג לי, הייתי נהנית מזה", הסבירה קייטלין בת ה-66 בשיחה עם מעצבת השיער שלה, שהעלתה את האפשרות שקייטלין תבלה עם גבר. "הייתי שמחה לנסות לעשות כל מה שנחשב מסורתי במערכת יחסים של גבר ואישה. הוא יצטרך להיות גבר מאוד מיוחד אם יהיה איתי, אבל כן, אני מוכנה לזה", היא אומרת מול המצלמות של הריאליטי שמשודר בערוץ !E.


בתקופת חייה כגבר, ג'נר נישאה שלוש פעמים לנשים וגידלה איתן לא פחות מעשרה ילדים (!). אשתו האחרונה היתה קריס ג'נר - האמא של קים קרדשיאן ושאר האחים, בהן בנותיה המשותפות עם קייטלין, קנדל וקיילי ג'נר. בראיון שהעניקה לאחרונה, קריס גילתה שהיא עדיין מבולבלת מהתהליך שעברה קיטלין. "אני רק רוצה שתחוש בנוח עם מה שהיא אומרת, כי היא לא היתה היא האמיתית במשך רוב ימי חייה". טוב, כי יכול להיות שבקרוב תריבו על גברים, חמודה.


תמיד אישה. יש קופצים על המציאה? קייטלין ג'נר (רויטרס)