עכשיו אחרי סיום העונה של "הישרדות", תתגעגעו לשורדת במיל' רוסלנה רודינה? תשכחו מתרופות ההרגעה, עצרו את הדמעות - כי ייתכן שלא תצטרכו לחכות כל כך הרבה זמן כדי לראות אותה שוב על מסך הטלוויזיה שלכם. הסיבה: היא תהיה המנחה של תכנית חדשה בערוץ 2!


למעריב אונליין נודע כי בימים אלה, ממש רגע לפני סיום העונה של הריאליטי הפופולרי שבו השתתפה רודינה - החלו בין הסוכנות שלה לבין זכיינית כערוץ 2 רשת מגעים, בנוגע לאפשרות שבה בת הזוג המפורסמת של אייל גולן תנחה תכנית חדשה. נכון, ממש כפי שהצמד טום באום ואוריאל יקותיאל זכו לתכנית משלהם, עם סיום עונת "המירוץ למיליון" שבה השתתפו. סוג של פרס ניחומים?

לוהטת על המסך. רוסלנה רודינה (צילום: ניר פקין)

אם התכנית תצא לפועל והמשא ומתן שהיא מנהלת עם זכיינית הטלוויזיה יבשיל לתכנית בהנחייתה שתעלה בחודשים הקרובים על המסך - רוסלנה רודינה אכן יכולה לחוש כמנצחת - ולא רק בזכות קמפיין כמו זה שצילמה אתמול (רביעי) לחנויות "סקופ". לאורך העונה של ריאליטי השורדים בכיכובה וראיונות שהעניקה במהלך החודשים האחרונים, הסבירה כי רצתה להשתתף בתחרות, על מנת לעמוד בזכות עצמה ולא בגלל בן הזוג שלה, אחד הזמרים המפורסמים בישראל כמובן. כן, הצליח לה.



משפחה שכזאת. רוסלנה רודינה עם אייל ויאן גולן (צילום: אלוני מור)