וולקאם, נעמי קמפבל, ישראל המתינה לך - כל עוד לא תשליכי על אף אחד שלא יראה לך נחמד שום דבר, סבבה? אחלה. דוגמנית העל הבריטית, שמככבת מאז הניינטיז על מסלולי תצוגות האופנה ועל שערי מגזינים ברחבי העולם, הגיעה אחר הצהריים (ראשון) לארץ הקודש, במסגרת ביקור בן ארבעה ימים.


כפי שכבר קראתם כאן, קמפבל בת ה-45 הגיעה כאורחת של הנשיא לשעבר שמעון פרס, לרגל השתתפותה בטקס לרגל יום האישה הבינלאומי - שייערך במרכז פרס לשלום. הטופ מודל נחתה בנמל התעופה בן גוריון, מלווה בפמלייה של עשרה אנשים בהם גם אמא שלה, כאשר אל ביקורה המקומי יתלווה חברה הקרוב הישראלי, איש העסקים ניב יעקובי


אני פה, ביצ'ז. נעמי קמפבל בישראל 

אחרי קבלת פנים מלאה בצלמים וצוותי תקשורת בנתב"ג, דוגמנית העל מיהרה להתגלגל לסוויטה הנשיאותית שהוכנה עבורה מבעוד מועד במלון "הרודס תל אביב". זאת כמובן, לא לפני שהליידי היפה כתמיד העבירה לצוות ההפקה המקומי של הביקור המלכותי שלה רשימה מורטת עצבים של דרישות בנוגע לאירוח שלה.

בין השאר, הסוויטה של נעמי תכלול גם מכון כושר פרטי צמוד, מערכת בידור עם שירים ישראלים (למה?), המון בקבוקי מים של "פיג'י" וכן יינות ישראליים, אוכל אורגני בלבד ואיך לא, חדר נפרד לטיפולי היופי של צוות מכוני רונית רפאל - בשיטת ויטמינים ויהלומים. נו, מלכה, לא?



המיטה המלכותית שממתינה לקמפבל במלון הרודס תל אביב (יח"צ, פתאל)