כמה פאן זה לככב בתכנית ריאליטי מקומית? רק תשאלו את יהודה שושן או הודא נקש, שהזיעו יחד עם האי של "הישרדות" רק כדי לראות את טילטיל מנצח וזוכה במיליון שקלים, פלוס רכב חדש וכל הבאזז, בעוד שהם... 15 דקות התהילה שלהם הולכות ואוזלות. כך שאמש (ראשון), הגיעו למסיבת סיום העונה/ ניצחונו של נהג הטקסי לצד שאר המשתתפים, בין אלה שיצליחו להתברג כאושיות ביצה לאלה שקצת פחות.


אחד אחרי השני, הגיעו רון אלוף שנצמד לחברו לתחרות עומרי כוכבי, כדורסלן העבר שמעון אמסלם עם אשתו, רון שובל מגולח למשעי, הודא עם הבויפרנד, הנחה גיא זוארץ ולירון רביבו פלוס האחיות הצמודות שלה - למועדון תל אביבי, רק כדי לתת מבט נוסף במי שניצח את התחרות, טילטיל שהגיע יחד עם אשתו האוהבת ורד. כי אם אל החגיגה הפרטית שערך אחרי סיום משדר הגמר כמעט אף אחד לא יכול היה להצטרף, למה שלא יבלה איתם במסיבה נוספת?


הגעתי, אפשר להתחיל. תודה. טילטיל ואשתו ורד (צילומים: רפי דלויה)


טיטי איינאו וישראל אור שקופים


הגעתי, נשיקות. רוסלנה רודינה (צילום: אור גפן)


בין הנוכחות, היתה מי שכמעט נגעה במיליון - טיטי איינאו, שבילתה במועדון ה"קו" שבתל אביב צמודה לבן הזוג שלה, ישראל אור, כשהיא לובשת שמלה שלא הותירה מקום לדמיון בנוגע לחזייה שלבשה מול הפלאשים של הלמים במקום. מנומרת, כיאה לאמזונה שהיא.


ללא בגדים מרוטים או בגדי ים קטנטנים, בילו גם ג'ני צ'רוואני עם בעלה רוני מאנה, עומר רוזן (שהפעם הבאה שתקראו עליו תהיה כנראה רק כשיסתפר), רוסלנה רודינה שהתייצבה נטולת הגולן שלה ועוד שלל מעריצים שכנראה היו שמחים לקבל מטילטיל טיפ או שניים  בנוגע לטקטיקת הניצחון המתוחכמת שלו. ספוילר: לא היתה כזאת.


ג'ני צ'רוואני, נדחפת לעומר רוזן ועומרי כוכבי


וואלה. הודא נקש עם החבר


גיא זוארץ סינגל מן


תראה, עוד מצלמים אותנו. רון אלוף עם כוכבי


לירון רביבו הגיעה עם הג'מעה!


איך הוא מסובב? רון שובל


פלאשינג. יהודה שושן


מנצחת. רוסלנה רודינה


בפוזה רשמית. טילטיל ורעייתו