לאורך כל התקופה על האי הבודד, היחסים בין רוסלנה רודינה וטילטיל היו צמודים מאוד. היא דאגה לו, הוא הצחיק אותה ויחד הם סחבו אחד את השנייה עד לרגע ההכרזה על זוכה העונה - שבו נודע כי נהג הטקסי הוא השורד האחרון. ואז הוא הניף אותה ורץ על הבמה כאחוז אמוק, ברגע שנראה כמו חברות אמיצה מאוד בין שורדים, או התרגשות מצדו של לירון אורפלי.


עם זאת, היום (שני) היו שטענו שהחיבוק בין השורדים לשעבר, שהועבר לקהל הישראלי בשידור חי - גרם ל"דרמה מאחורי הקלעים". כתבות שפורסמו, טענו כי בני הזוג של השניים, ורד אורפלי (של טילטיל) ואייל גולן (של רודינה, כמובן), נותרו כועסים ברגעים שאחרי המעשה. מוזר, בהתחשב בתיעוד שפורסם שבו נראה גולן מנשק את רוסלנה רגע אחרי סיום השידור, או המסיבה הצמודה של טילטיל ואשתו בשעות שאחרי ההודעה על הזוכה.

לא היה ולא נברא. רוסלנה רודינה וטילטיל בגמר "הישרדות" (צילום: רפי דלויה)

אחר הצהריים, רודינה טרחה להסביר את עמדתה בנוגע ל"סכסוך" אחרי הרגע שהוגדר "מביך" - תוך כדי שהיא מבהירה שמדובר בהמצאה מוחלטת. "ברצוני להבהיר נקודה חשובה אחת ולתמיד ולהפסיק להתעסק בזה ביום יום שלי", כתבה רוסלנה עבור מעריציה ברשת, "טילטיל הזוכה הגדול של הישרדות הונדורס... אין מאושרת ממני שטילטיל זכה והכי אוהבת ותומכת בעולם". 


אז, המשיכה ש"התקשורת כרגיל אוהבת לחפש צהוב ולהרכיב סיפור על דעת עצמם. מעולם לא היתה שום דרמה! לא מאחורי הקלעים ולא נברא דבר כזה. ושום משבר לא היה במערכת היחסים שלנו. המשך יום מקסים". אאוץ'. מצד שני, רודינה גם זו שהכחישה בהתחלה שהיא נושאת ברחמה את הבייבי שנולד להיות יאן גולן... אתם יודעים.


מחובקים. רוסלנה, טילטיל ומשפחת אורפלי בגמר הריאליטי