האם החשש של מתחרי העונה השביעית של "האח הגדול", שהם נעלמים בצלו של שי חי - המתמודד המדובר של הריאליטי, גורם להם לפעול באגרסיביות? תשאלו את עמרי בן נתן, שרגיל היה לראות את חי נדלק ומתפרץ על כמה מחבריו לבית הסגור, אבל אמש (שלישי) היה מעורב בתקרית קשה שכללה שימוש במילים אלימות.



אז במהלך החודשים החולפים, שי חי פתח חזית פחות או יותר עם כל דיירי הבית המצולם במדינה. לעתים, כשחצה כמה גבולות, נקרא על ידי הפקת "האח הגדול" וזכה לאזהרה אחת אחרי השנייה. עם זאת, בתקרית האחרונה כבר לא ברור מי זעם על מי, כיוון שמשהו קורה לעמרי בן נתן, רק מספר שבועות לפני סיום העונה. וכמובן שזה צריך להיות קשור למתמודד שהוא אמן לחימה.

מתווכח. שי חי (צילום: רפי דלויה)

אחרי שהפתיע כשבעט ו"שבר" את החומה במהלך "המשימה הסינית", אתמול בן נתן רב עם שי חי, כך שבמהלך חילופי הדברים אחד מהם אמר לשני ש"ישבור לו את הפרצוף". הכל התחיל מהדחה פומבית שביצע איציק כרסנטי - מי שירש משי חי את התפקיד הידוע לשמצה מוקדם יותר השבוע. כרסנטי, כך מתברר העמיד להדחה את אור ועמרי, מה שהביא לסערת רוחות מתבקשת בבית.


בן נתן הנרגז, החל להתווכח עם תניה גרבר ושי חי, כך שבשלב מסוים הרוחות התלהטו עד כדי כך שאחד מהם איים כי "יפוצץ את הפנים היפות" של האחר. הפקת "האח הגדול" לא נותר אדישה, כך שבן נתן וחי נקראו שניהם לשיחת הרגעה בחדר "האח הגדול" - רק כדי למנוע את סילוקם מהתחרות, מה שלא מנע מדיירים כמו ברק אדרי להמשיך לפטפט על כך ועל הדברים הקשים שנאמרו לאורך הערב. האם הקטטה תשודר בתכנית הערוכה של "האח הגדול"? התשובות יתבררו בהמשך.


מאיים. עמרי בן נתן (צילום מסך)