אז מתברר שלא רק קיילי ג'נר, האחות בת ה-18 (בייבי) לבית משפחת קרדשיאן - מושפעת מהמודל לחיקוי, האישה והישבן, מלכת הריאליטי-טראש (קים קרדשיאן, כמובן), בכל הנוגע לאסתטיקה. אם תשאלו את מעריציה של קלואי קרדשיאן, גם היא הולכת בעקבות אחותה הגדולה ומראה סימנים לכך שהיא הופכת למזויפת. לפחות בכל מה שנוגע לזיו פניה של קלו-קלו.


בסדרת תמונות חדשה שפרסמה קלואי ברשת, היא נראית מביטה למצלמה כששיערה אסוף בצמות. אבל לא סידור הפריזורה הוא מה שהרשים את העוקבים האדוקים, כמו הצורה של הפרצוף שלה. כרגיל הוא חלק, נוצץ ומלא באיפור, כיאה לאחת מכוכבות הריאליטי המדובר בעולם, אבל המעריצים טוענים שיש משהו מעבר למייק-אפ. ניתוח פלסטי אחד, או שניים. או עשרה!

 

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on



 

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on


הכל החל בגלל שקרדשיאן בת ה-31 סיפרה שממש אין לה בעיה עם ניתוחים קוסמטיים, כשבראיון שהעניקה לאחרונה טענה שלדעתה הליכים קוסמטיים מסובכים הם ממש כמו איפור. "יש אי הבנה בנוגע לכך שאני נגד ניתוח פלסטי", סיפרה למגזין האופנה קוסמופוליטן, "אני בעד, לא אכפת לי מי עובר ניתוח כזה. כולנו עוטים מסכות מזו*** על בסיס יומי....". כן, כי לצבוע את השיער זה ממש כמו לעבור שיוף של האף, ניתוח שלטענתה לא עברה. עדיין.


התגובות לתמונות, שבהן קרדשיאן נראית חטובה וזוהרת מתמיד, היו קשות. "אני לא בטוח אם עברה ניתוח אף או סתם הזריקה בוטוקס, היא נראית שונה כל כך", כתב אחד, בעוד שאחר ציין "היא נראית כמו בובת שעווה של עצמה". בין אלה שהכריזו שנדמה שעברה כל כך הרבה ניתוחים בפניה, אחד המעריצים הנלהבים שלה כתב "אלוהים, איפה קלואי?! אלה ממש לא הפנים שלך יותר, אלא פנים עשויות משעווה". אאוץ'.

 

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on



 

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on



בסדר, אז קלואי זוקפת את השינוי החיובי במראה שלה לטובת העבודה שהתחטבה ונפטרה מכמעט 20 קילוגרמים. אבל היי מיס קרדשיאן הלוהטת, אם צילמת קלטת סקס ממש כמו קים, חשפת טפח וטפחיים כמו קים, מי אמר שלא העברת הליך קוסמטי כמו קים?!

מצד שני, ככה נראו קים וקלאוי קרדשיאן, אי שם בשנת 2008. מצאו את ההבדלים
:


האחיות מארמניה. קים עם קלואי קרדשיאן (Getty images)


הנה היא לפני כמעט עשור, רק צבע השיער? קלואי קרדשיאן (Getty images)