שישי בצהריים, הבימה מציג את "אוויטה" בכיכובה של שירי מימון. בשורה 10 בולטים מוזמנים של הנהלת התיאטרון, אך מסתבר שמשהו בכל זאת חורק. כל המוזמנים, כולל המוזמנת מירי שפיר-נבון, אלמנתו של הנשיא החמישי יצחק נבון ז"ל, נאלצו לקום ולפנות את המקום לאנשים ששילמו במיטב כספם. וכדי לזרז את ההליך המביך, הסדרנים החלו לפנות את המוזמנים למקומות אלטרנטיביים. 


דקות אחרי שהתחילה ההצגה, המסך עלה, רן דנקר הפציע בתפקיד המהפכן צ'ה גווארה וקלט שמערכת ההגברה שבקה. בהתחלה הוא ניסה לאלתר, הרגיע את הקהל ואז אנשי ההפקה האירו את האולם החשוך. אחרי חצי שעה התקלה תוקנה והקהל שישב בסדר מופתי קיבל את תחילת ההצגה מחדש.
 
אודליה פרידמן, מנכ"לית תיאטרון הבימה, מסרה בתגובה: "המיקרופון שהיה מוצמד לגופו של השחקן רפי וינשטוק נלחץ וכיבה את המפסק. אחרי שהוא יצא מהבמה זה הודק בחזרה וההצגה נמשכה. ולגבי המקומות, אכן הייתה תקלה במכירת הכרטיסים כתוצאה מטעות אנוש, ואנחנו שמחים שההצגה מלאה ומבוקשת". 


שירי מימון כ"אוויטה". כלומר, כשהמיקרופון פועל (אוהד רומנו, יח"צ)

> ביום שישי האחרון התקיימה בתל אביב הקרנה מיוחדת של הסרט ״אמת״, לבכירי חברת החדשות של ערוץ 2. הסרט מבוסס על סיפור אמיתי של תחקיר ששודר ב–CBS בתוכנית הדגל "60 דקות״ על השתמטותו של ג'ורג' בוש משירות בווייטנאם, וכל מה שאירע בעקבות התחקיר, לרבות התפטרות המגיש האגדי דן ראת'ר. התענגו על איזו עיתונות הייתה פה פעם: אבי וייס המנכ"ל, יו"ר הדירקטוריון עו"ד תמי רווה וחברי הדירקטוריון אהוד רצאבי ורחל דון יחיא, דנה ויס, עמית סגל, דפנה ליאל ועוד.
> בפרמיירה שערך תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער ל"שרלוק הולמס" מאת שירילי דשא ורועי שגב התמזגו: טלי אורן, עירית בנדק, אסתי זקהיים, אסי ישראלוף, מירי נבו, דני שטג, לירית בלבן, חנוך רוזן, גבי לסט, מיקי ירושלמי יו"ר התיאטרון ובת זוגו לימור לבנת.