אולי מדובר באנרגיות של סוף השבוע, אולי המתירנות של לב הבועה התל אביבית, או שבכלל החברות האדוקה אחרי ימים ארוכים של חזרות - אבל איכשהו קרה שהחזה המסוקס של ישראל אטיאס הפך למוקד משיכה עבור הידיים של כמה מהאמנים שמופיעים במחזמר "מרי לו". תראו, הכל מתועד, הם פשוט לא הפסיקו ללטף אותו!


אטיאס המוכשר, הגיע ביום שישי האחרון לקניון דיזנגוף סנטר שבמרכז תל אביב, יחד עם צוות המחזמר המוזיקלי שמבוסס על שיריו של צביקה פיק - כדי לערוך הופעה בהפתעה לב המרכז המסחרי ההומה. אז הג'ינס שלבשו היה צמוד מתמיד, החולצות נפתחו באווירת הסבנטיז והפרונט של אטיאס, כוכב "זגורי אימפריה"? נראה לרגעים כמו מזוזה. כי כולם רוצים לגעת או לנשק.

אל תברח לייי. טום באום עם ישראל אטיאס (צילום: ניר פקין)


אוהב אותך, אחי, סליחה אחותי


"מעלה, מעלה, מעלה!". ישראל אטיאס מככב


והופה, עוד מישהו שולח יד!

לעומת הכוכבת הראשית שיר מורנו שמבלה בחו"ל בימים האחרונים - שאר צוות השחקנים שפיזזו בין החנויות, כלל את אסף הרץ, גאלה קוגן, הילה סעדה וטום באום, שמשחק צמוד מאוד לאטיאס על הבמה וחש איתו בנוח גם ברחבת הקניון. עזבו אתכם מפדלפון, אם אטיאס החתיך (והסטרייט, אם תהיתם) לא היה מאורס, עוד היה אפשר לחשוב שקורה שם משהו.


צביקה פיק, המאסטרו שכתב את שירי השואו העליז על הצעירה השאפתנית "מרי לו", היה אמור לבלות שם אף הוא - אבל כפי שקראתם כאן לראשונה, בילה באותם רגעים יחד עם אשתו בבית היולדות, שם קיבל לעולם את בנו השני עם שירה מנור. שיגעון.


אסף הרץ לובש צמוד


גאלה קוגן והילה סעדה בג'ינס


כמה טוב לאהוב!


עוד, עוד ועוד! אטיאס עם באום


איך הייתי? ישראל אטיאס נרגע מהמגע