אז מתברר שלמרות שיצא מהבית "האח הגדול" כבר ביום שישי, המתמודד המדובר שי חי קיבל לידיו את המכשיר הסלולרי רק היום (שני). לכן, מיד עם שובה של הטכנולוגיה של עולם המודרני לחייו, החליט לכתוב מסר נרגש ל"צבא המעריצים" שלו. חי פנה היום (שני) לחברי קבוצת פייסבוק שנקראת "צבא האמת של שי חי", בה הודה לאלפי תומכיו הנלהבים והבטיח שיפגוש אותם פנים מול פנים. 
 
"משפחת האמת שלי. כרגע קיבלתי את הטלפון בחזרה והדבר הראשון שאני עושה זה לכתוב לכם", כתב חי. "אתם עשיתם את העונה הזאת והכוח שלכם שהורגש מאוד בבית האח עזר לי לעבור גם את הימים הקשים ביותר העונה. אתם עשיתם את העונה לא אני, כל מסר שהעברתם דרך האוויר, מאחורי החומות, במחיאות כפיים, בעזרה העצומה שלכם להצביע ולהניע את ההדחות של הזבובים מהבית, הכול חדר לתוך הבית בעצמה בלתי מתפשרת". 

"אתם אימפריה, אנחנו אימפריה ואני גאה שאתם לצדי. תודה גדולה שאתם עדיין שומרים עליי בחוץ, כל מה שאני אני בזכותכם ואף פעם לא אשכח את זה. אנחנו המנצחים האמיתיים של עונה מספר שבע", המשיך שי חי.


גנרל בצבא, כן?הסטטוס של שי חי (פייסבוק)

האהדה שלה זכה המתמודד הכי בולט בעונה, לא נראתה עד כה ב"האח הגדול". היום נודע כי אלפי מעריציו של שי חי, החליטו לגייס עבורו את כספי הזכייה - שלטענתם נגזל ממנו. אותו "צבא מעריצים" פתח חשבון בנק, אליו יכול כל מעריץ להפקיד תרומה של 100 שקלים, בתקווה שיגיעו לסכום של מיליון ש"ח, אותו יעניקו למצליף הלאומי. שי חי, ששמע אודות היוזמה הכספית, חש נבוך אך נשאר נאמן לעקרונותיו וטען כי יסרב לקבל את סכום הכסף שייאסף.

שי חי עם ארבל קינן, אתמול ב"גראנד קפה טורקיז" (צילום: ניר פקין)

במקביל, גם ארוסתו של חי, תניה גרבר, פרסמה היום בפייסבוק דברי תודה. "עברתי כל כך הרבה חוויות והרגשתי כל כך הרבה דברים במהלך שהותי בבית, אני לא יודעת אפילו איך להתחיל לתאר לכם", הסבירה, "מעל הכל, תודה ענקית לארוסי המושלם שי חי, אין אנשים כמוך. כמו שתמיד אמרתי, זכיתי בך יהלום שלי. אני אוהבת אותך לנצח. בעיקר, זכיתי בחברים לחיים, ציקי כרסטנטי וארבל קינן".

"דבר נוסף, אני יודעת שלא כולם אוהבים, אני יודעת שלא כולם מתחברים לדרך שלי ויש כאלה שאפילו מגנים אותה. חברים, אנחנו בסה"כ בני אדם. מעולם לא התכוונתי לפגוע באף אדם או להעליב אף אדם. כוונתי היתה טהורה, להכנס לבית האח ובדרכי שלי לתמוך, לחזק ולהיות חברה של ארוסי שי. אני אדם של שלום ופיוס ולכן זאת הדרך בה פעלתי. למילים יש כוח, אנא מכם, זכרו זאת. שולחת לכולכם חיבוקים גדולים ואינסוף הערכה!". כה לחי.


למילים יש כוח. תניה גרבר (צילום: ניר פקין)