מתברר שעבור כמה מאושיות ביצת הבידור המקומית, החיים הם דרמה אחת גדולה. הבוקר (שני) למשל, יהודה לוי רק רצה לצעוד על מסלול תצוגת האופנה של החברה שלה הוא משמש בתור פרזנטור מסוקס - לצד עשרות דוגמנים מחוספסים או מהפנטים אחרים. ואז, מישהי שכלל לא היתה אמורה לחצות את המסלול, פשוט עברה עליו, בזמן שהתצוגה עדיין התקיימה. הו, החוצפה!


לוי, צעד לצד ניבר מדר המהפנטת וגפן ברקאי עם הבגדים של רשת האופנה רנואר, שהציגה את קולקציית הריזורט שלה לקיץ הקרוב. בין עור חשוף, קוביות בבטן לפטמות שנחשפו על הראנוויי, בין הכיסאות של קהל הצופים ישבו המון פרצופים מוכרים - חלקם חובבי אופנה ידועים כמו איתי תורג'מן, יעל גולדמן, אורנה דץ או חבריה הגאים של להקת היי פייב, חלקם האחר כוכבים מרגשים כמו השורד עומרי כוכבי (שהגיע עם עומר רוזן), ארבל קינן מ"האח הגדול" או אורנה בנאי, וחלק אחר? שובבים, כנראה.


פאשן בייבי. יהודה לוי צועד עם גפן ברקאי (צילום: אלירן אביטל, דודי פרץ לסטודיו לנס הפקות)


ניבר מדר מדגמנת סטייל


הכי מרגשת. ארבל קינן

נטלי עטיה, הכוונה היא אליך כמובן. תצוגת האופנה, ככל הנראה התארכה מעבר למה שצפתה הדוגמנית לשעבר. כך שעוד לפני שהסתיימה, כאשר קהל הפאשניסטות הגדול שהגיע לאירוע עוד ישב בנחת וצפה בחולצות הפתוחות ובגדי הים, היא פשוט קמה בזריזות, דילגה מעל המסלול ויצאה החוצה. דרמטית שכזאת.


זה בסדר, כשמושיבים אותך לצד שלל יוצאי ריאליטי, בהם קוקו, שחר פרץ או גיל אלמוג מ"האח הגדול" (כן, כבר לגיטימי לשאול "מי?") - כנראה שיש לך סיבה לברוח מהמקום כמה שיותר בזריזות, גם אם האירוע עוד לא הסתיים ואת צריכה לחתוך דרך המסלול שבו עוברים הדוגמנים. כדי לא להיתקע בפקקים שביציאה מהחניון, כמובן.


באתי, ראיתי, יצאתי. באמצע. נטלי עטיה


לא נאים בעיניך? לוי, ברקאי ומדר


לא עושה הרבה אירועים. אורנה בנאי


רועי בר נתן, איתי תורג'מן ואלי פיניש מדגמנים רצינות

בין אלה שבחנו את הבגדים הנועזים של רנואר מקרוב היום, היו גם חברים טובים של יהודה לוי, כמו אנחל בונני, אבל גם טום באום (ששפך על עצמו קפה במהלך המינגלינג שלפני התצוגה), אוולין הגואל, עפר שכטר, גיא גיאור עם אשתו לירן כוהנר (שלבשה... לא משנה), רועי בר נתן שנצמד לאלי פיניש, הילה סעדה, מאור שוויצר, ליאור רז, יפים ואמיצים אחרים. שלומית מלכה? לא נראתה במקום.


חתיך גם מקרוב. עומרי כוכבי


יעל גולמן תלבש בקיץ לבן


רגע, ברצינות עם החליפה הזאת? לירן כוהנר וגיא גיאור


עושים יח"צ. חברי להקת היי פייב


אנחל בונני הגיע לפרגן ליהודה


עפר שכטר קונדסון


אורנה דץ מוכנה להפלגה


פיניש, כוהנר וגיאור מדסקסים על הפטמות החשופות


גם הילה סעדה הגיעה!


רק תורג'י שכח את החגורה בבית