סורי, אבל המקום הזה שמור לג'סטין ביבר, או לג'ניפר אניסטון, קים קרדשיאן, לגל גדות וזאק אפרון, רגע - מה? זה נכון, גדות, או "וונדר וומן" הישראלית ישבה אתמול (שני) על כורסת המרואיינים בתכנית האירוח הפופולרית של אלן דג'נרס, אחת הנשים המרגשות באמריקה. הסיבה? קידום להיט הענק הקולנועי המדובר שבו היא מככבת, "באטמן נגד סופרמן", שבו היא מופיעה בתפקיד אשת הפלא כמובן.
 
גדות, שלאחרונה גם התנוססה על שער מגזין האופנה האמריקני "גלאמור" - כחלק ממסע קידום סרט האקשן בכיכובם של הנרי קאביל ובן אפלק - נמצאת בימים אלה במהלך סיבוב קידום ללהיט הקומיקס הקולנועי החדש, כך שהלילה (שעון ישראל) הופיעה על המסך לכמה דקות של צחוק אצל מלכת הטוק שואו, דנג'רס. 
 




בראיון, פטפטה גדות על איך התקבלה לתפקיד הנחשק, בעקבותיו זכתה לככב גם בסרט שמבוסס כולו על דמותה של וונדר וומן. זה כלל את האודישן שערכה לסרט, עליו סיפרה ש"לא ידעתי לאיזה תפקיד אני נבחנת, הם רק אמרו שזה ממש סודי ואני צפויה לקרוא מספר סצנות עם הבמאי הנפלא שלי, זאק סניידר".

אחר כך שבה לישראל, רק שאז נודע לגדות ש"ביקשו שאני אעשה טסט מצולם עם בן אפלק. שאלתי אותם לאיזה תפקיד אני נבחנת, הם טענו שאין להם מושג אבל שאצפה לשיחת טלפון מסניידר... בערב זאק מתקשר אליי ושואל אותי אם בישראל שמעו על 'וונדר וומן', אז התפגרתי  למשך חמש שניות, וניסיתי לשחק אותה 'קול'. אמרתי שברור שאני מכירה את וונדר וומן", צחקה.


תגידי, אז איך את ממליצה לחמם את העוף לשבת? אלן דג'נרס מראיינת את גל גדות (צילום מסך)

"שבועיים אחר כך טסתי לארצות הברית שוב לענייני עבודה, כשברגע שהמטוס נחת, אני פותחת את הטלפון שלי ורואה 30 שיחות שלא נענו מהמנהלים שלי. חזרתי אליהם תוך כדי שאני עוד במושב המטוס ואמרו לי 'את לא יכולה להגיד כלום לאף אחד אבל התקבלת'. התחלתי לצרוח במטוס כשכולם מסתכלים עלי. אני מרגישה כמו הגברת עם המזל הכי גדול בעולם".

בהמשך, דג'נרס הציגה את תמונת בתה של גדות, אלמה בת ה-4, כשהיא לובשת חליפה של אשת הפלא. גדות, שלא הפסיקה להתפאר מהבת שלה (כאילו לא ראתה את התמונה בעצמה מיליון פעמים לפניכן), סיפרה שהקטנטנה שאלה אותה ''אמא, אם את לובשת כתר ואת מלכה זה אומר שאני נסיכה?''. כן בייבי, אמא שלך מלכה!


"אמא, אני נוסעת להוליווד!"


גדות מתפעל מאלמה. דג'נרס מסכימה