קבלו חידון סקסי לאמצע השבוע, שכולל עור חשוף בצבע שוקולד, קימורים עסיסיים לדעת רבים, סט תחתונים מינימלי שנשלף ממזוודה בעת נסיעה מעבר לים ותמונה פרובוקטיבית שכוללת את כל הנ"ל. מי היא אותה כוכבת ריאליטי מסתורית, שהופיעה עד לא מזמן על המסך הטלוויזיה שלכם - ומבלה בימים אלה יחד עם בן הזוג באירופה - שם כנראה חם מספיק כדי להסיר את הבגדים לטובת הלנז'רי ובחרה להציג לעולם לראווה את הגוף הלוהט שלה? 
 
אלה שצריכים רמזים, יוכלו להיעזר במילים כמו אמזונה. כתר. אי בודד. תוספות שיער בהירות. מלכה. יופי. פסלון חסינות. כוכבי. נו, זה קל מספיק, אתם באמת צריכים לזהות את האישיות שמופיעה בתמונה החושפנית הזאת:


כן, ברור שמדובר במלכת היופי במיל' ושורדת לשעבר, טיטי איינאו, שבילתה בעונה האחרונה של "הישרדות" בבגד ים קנטנטן, דומה לתחתונים האלה שבתמונה, בצבע לבן בוהק. כי זה תמיד מחמיא לעור השזוף.
 

אז בחוץ אולי מתחוללת מיני-סערה, כולל אובך, טיפות גשם ורוח. אבל טיטי? מי שהגיעה למקום השני כשורדת על האי, בכלל חושפת את גופה המושלם ברשת החברתית באמצעות צילום סלפי מעורר, שכנראה מחמם למעריצים את הלב והנשמה. איינאו מבלה בימים האחרונים בחופשה רומנטית עם בן הזוג הצמוד ישראל אור, בעיר הטורקית איסטנבול. אם אתם מתגעגעים, תמונה עם רחת לוקום כנראה תפורסם בהמשך.

 

A photo posted by ISRAEL OR (@israel.or) on