מתברר שצופי העונה השביעית של "האח הגדול" עושים כל כך הרבה רעש, עד שהם מעסיקים אפילו את הצמרת הפוליטית המקומית. כן, זה אומר שאפילו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נדרש לסוגיה הבוערת: מה יקרה עכשיו עם "צבא המעריצים של שי חי".



אם חייתם על מאדים עד לא מזמן - בשבועות האחרונים מאז החל שידור העונה הנוכחית של תוכנית הריאליטי, הדייר השערורייתי ביותר בבית המצולם, שי חי, צבר כמות של אלפי תומכים שהצביעו עבורו, פעלו לעידוד הצבעות עבורו ועם פרישתו מהתחרות - אפילו ביקשו לאסוף עבורו כסף כפיצוי על כך שלא זכה בפרס של מיליון שקלים, כי יצא מהבית לפני סיום העונה. אלה, כינו את עצמם במיליטנטיות "צבא שי חי".



נתניהו לא מכיר את צבא האמת? צילום: פייסבוק
נתניהו לא מכיר את צבא האמת? צילום: פייסבוק



אבל האם צבא האמת של שי חי הוא האיום האסטרטגי החדש שידיר שינה מראש הממשלה נתניהו? לא אם תשאלו אותו. ראש ממשלת ישראל התפנה הערב (שלישי) לתת מענה מיידי לכל שאלותיהם של תומכיו בפייסבוק.



אחד מהם פנה לראש שהממשלה ושאל אותו "מה דעתך על צבא האמת של שי חי שגדל דמוגרפית מיום ליום ומאיים דמוגרפית על צה"ל?״. נתניהו, או ליתר דיוק, אחד מעוזריו שענה בשמו של ראש הממשלה, השיב: "לא מכיר אותם אבל אין שום דבר שיכול לאיים על צה"ל". הזוי? סיפור אמיתי.