כבר די הרבה זמן שלא שמעתם על שערורייה חדשה מבית היוצר של ריהאנה, אחת הנשים השערורייתיות ביותר בתעשיית המיוזיק? אז זהו, שאת החודשים האחרונים שבהם השקיעה בעבודה על האלבום החדש שלה וסיבוב ההופעות שפתחה לא מזמן בארצות הברית, ייתכן שהעבירה מרוכזת בשירה ולא בבחורים. ואז נוצר חסך, שכנראה התפוצץ... על הבמה מול הצופים!
 
רי-רי, הופיעה השבוע בעיר הנופש האמריקנית מיאמי כחלק מסיבוב ההופעות "Anti" (על שם אלבומה האחרון), כשעל הבמה עלה בהפתעה אחד האקסים המפורסמים שלה, שהוא במקרה נכלל בקבוצת האמנים המצליחים ביותר באמריקה כרגע, דרייק. ברור שהקהל השתולל באושר, אוהבים אותו אפילו יותר מאשר את הגברת מברבדוס.

אז הראפר הלוהט משתתף בלהיט האחרון המשותף שלהם "Work", כך שלא מפתיע שקפץ לבצע את החלק שלו במהלך ההופעה על הבמה. אבל הדרך שבו היא התייחסה אליו כששר לה? היא כבר נתונה לוויכוח. הנה, תראו:



בקצרה: ריהאנה לא רק מנסה להוריד לדרייק את המכנסיים לתדהמת הצופים, אלא גם מתחככת במפשעה שלו, עושה עליו מוב באמצעות הישבן העסיסי ובסך הכל גורמת להתעוררות באזור החלציים שלו. מול קהל של אלפי אנשים מריעים,ששלפו את הסלולרי ותיעדו כאילו הם מבלים בבר מפוקפק ברחוב אלנבי שבתל אביב, רחמנא לצלן.
התיעוד המחשיד, העלה כמה תהיות בנוגע לטיב הקשר בין רי-רי לדרייק, שמנהלים יחסי אהבה-שנאה מאז שנת 2009. הוא לא נראה סובל במיוחד מתשומת הלב או הניסיונות שלה לאנוס אותו על הבמה, בעוד שהיא מצחקקת במבוכה, שלא ממש אופיינית לאישה ששולפת פטמות על השטיח האדום בכל הזדמנות שנייה. האם ריהאנה הזמינה אותו לאפטר פארטי פרטית, בחדר המנוחה שלה? הכי עובדים, הכי מקצוענים.

 

A photo posted by Conexão Pop (@conexao.pop) on