כמו ז'אן ד'ארק או ג'יזס קרייסט בערוב ימיהם, גם מודחת "האח הגדול" הטרייה, אור סיונוב, עוברת סוג-של-מסע של ייסורים מאז שיצאה מהבית המצולם ביותר במדינה. הסיבה: מעריציו של הנמסיס שלה מהתחרות, שי חי, שלקחו את חילוקי הדעות בין השניים בצורה קיצונית משהו ושלחו לטלפון האישי שלה הודעות נאצה - מהרגע שבו הודחה מהתחרות. כאילו תחושת האכזבה בגלל שלא הגיעה לגמר לא מספיקה לה!



בימים האחרונים, סיונוב נאלצה להתמודד עם קללות ואפילו איומים על חייה, מכמה אנשים שמגדירים את עצמם כחברים ב"צבא מעריצי שי חי". מתברר שהמעריצים של חי, הפיצו את מספר הטלפון האישי של אור ברשתות החברתיות, מה שגרם ללא מעט מהם לשלוח לה הודעות נאצה בסגנון "שי חי המלך, אור יא מכשפה", וכן להטריד אותה טלפונית. עכשיו, נחשו מי נחלץ לעזרתה. ברור ששי חי.

מציקים, נמאסתם. הודעה שנשלחה לטלפון האישי של אור סיונוב (צילום מסך)
מציקים, נמאסתם. הודעה שנשלחה לטלפון האישי של אור סיונוב (צילום מסך)

המתמודד המדובר ביותר בעונה השביעית של הריאליטי, לא נותר אדיש לאירועים ופנה למעריצים שלו ברשתות החברתיות בבקשה שלחדול מההצקות למתחרה שלו ב"האח הגדול". "אני מאוד מאוד מבקש מכל מי שתומך בי לא לאיים או לפגוע באור בשום צורה מילולית או פיזית", כתב חי, "אנחנו רשאים להחזיק ולדבר בדעותינו עליה (והיא כבר היסטוריה בספר שלנו) אבל איננו רשאים בשום צורה לאיים על פרטיותה ושלמות גופה/ נפשה בחייה האזרחיים", כן, כי אתם בצבא נכון? 
 

"אנחנו לא מאיימים ולא פוגעים באדם, כמו שהכרתי אתכם כולכם אנשים חומלים וטובים, חמלה היא הנשק המכובד ביותר", הוסיף שי חי, רק כדי להרגיע את המעריצים המשולהבים. בקיצור, תנוחו!

הסטטוס של שי חי. תרגעו, כן? (פייסבוק)
הסטטוס של שי חי. תרגעו, כן? (פייסבוק)