להיט הקומיקס החדש "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", שעלה בבכורה באקרנים ברחבי העולם ביום רביעי, היה אמור להיות סרט פעולה טוב. יש לו צוות שחקנים מצוין והשיח לקראת צאתו היה אוהד במיוחד. עם זאת, כאשר הביקורות החלו לטפטף החוצה לאחר בכורת הסרט, המצב לא נראה כה מזהיר עבור הלהיט המבוסס על הקומיקס האלמותי. בראיון שערכו כוכבי הסרט בן אפלק והנרי קאביל עם אתר Yahoo, הם נשאלו על אודות הדעות השליליות שהתפרסמו ביחס לסרט. בראיון המצולם, תגובתו של אפלק כללה השפלת המבט לזמן ארוך, בזמן שעמיתו קאביל שוחח על הביקורות. גולש אמנותי במיוחד אף הוסיף את השיר העצוב של סימון וגרפונקל "The Sound of Silence" כפסקול להשפלת מבטו המתארכת של הכוכב ההוליוודי.

על אפלק עוברת שנה לא קלה במיוחד, כאשר ביולי 2015, יום אחרי שחגגו עשור לחתונתם, הודיעו הוא ואשתו ג'ניפר גארנר כי הם מתגרשים. הזוג, שנישא ב-29 ביוני 2005, אישרו אז את השמועה לאתר ה"דיילי מייל". לזוג יש שלושה ילדים יחד: ויולט, בת 9, סרפינה, 6, וסמואל, בן 3. מגזין ה"אינקוויירר" טען בעבר כי הם נפרדו ועומדים להגיע להסכם גירושין על סך 150 מיליון דולרים. שמועות על פרידה של השניים שבו ועלו לאחר שהם נצפו בנפרד פעמים רבות ודווח כי אפלק נצפה משחק פוקר בלאס וגאס במשך שעות רבות.


עת עלייתו של להיט הקומיקס הקולנועי החדש, השחקנית הישראלית גל גדות, המגלמת בסרט את וונדרוומן, צעדה ביום רביעי על השטיח האדום בבכורה הבריטית ללהיט האקשן המדובר. אפלק ההוליוודי, איימי אדאמס, ואפילו הנרי "סופרמן" קאביל, אנגלי גאה בעצמו, לא זכה לכמויות תשומת הלב שקיבלה גדות - שפסעה על השטיח האדום במרכז לונדון בשמלה אדומה מרגשת של בית האופנה פראדה. זה כנראה המחשוף, או החיוך השובב שלה, שהלהיב את הצלמים הרבים ואלפי המעריצים שהגיעו לאולם שבכיכר לסטר.

גל גדות. צילום: Getty Images
גל גדות. צילום: Getty Images