תחפושת אימוג'י, שי חי או מכונת כביסה? כנראה עוד לא ראיתם הכל בחג פורים הזה. לפחות עד שלא ראיתם איך לוסי דובינצ'יק התחפשה ל... במילים עדינות, חוה. לא מדובר בתלבושת מקורית לחג המסכות או בציור גוף על גופה של השחקנית הישראלית, אלא בעירום מוחלט של דובינצ'יק, פי שפרסמה בעצמה ברשת. מה, היא התחפשה לקים קרדשיאן?!  



דובנצ'יק בת ה-33, שעלתה לכותרות בשנים האחרונות בעיקר סביב החיקוי שלה בתכנית "ארץ נהדרת", זאת בעקבות הריאיון המדובר שהעניקה לדנה רון בתכניתה בוקר שלה, כנראה שוב מחפשת כותרות. רק שהפעם היא לא מסתבכת בלשונה, אלא פשוט שיתפה עם חבריה (והעולם כולו) תמונת עירום מלא ובוטה שלה, שחופשת את החזה וגם את... ערוותה.  



כך היא נראית לבושה. לוסי דובינצ'יק (צילום: איציק בירן)
כך היא נראית לבושה. לוסי דובינצ'יק (צילום: איציק בירן)



בצילום שפרסמה, לוסי נראית כשהיא שוכבת על ספה, מניחה ראש על חברה ולא לובשת כלום. בכך, דובינצ'יק חושפת את החזה וכמעט מספקת הצצה פרונטלית לאיברי המין שלה. את התמונה, תייגה כאילו צולמה בתוך מועדון "האומן 17" התל אביבי - בדיוק באותה שעה שבהן התקיימה מסיבת גייז צבעונית והמונית לכבוד פורים.  



דובינצ'יק, ציינה בכיתוב כי מדובר בתיעוד סצנה מתוך סרט חדש. טוב, זאת עדיין לא סיבה להרעיש את הרשתות החברתיות כאילו היית המן הרשע, לא? אבל בהחלט סיבה מספיק טובה בשביל לזכות בכמה כותרות. כן, היא אדמונית טבעית! 



אם תהיתם, לוסי דובנציק סירבה להגיב לדברים.



23:29 עדכון: חצי שעה לאחר פרסום הכתבה ב"מעריב-אונליין", התמונה הוסרה מהרשת. כנראה שזה היה יותר מידי, גם בשביל אנשי האינסטגרם. .



פרובוקציה! התמונה של לוסי דובינצ'יק (אינסטגרם)
פרובוקציה! התמונה של לוסי דובינצ'יק (אינסטגרם)