עוד יום, עוד סיפור הזוי מבית היוצר של שמפחת קרדשיאן. הפעם, מתברר שמערכת היחסים של קריס ג'נר עם החבר הצעיר שלה, קורי גמבל, אותנטית כמעט כמו הפנים של מאמא קרדשיאן. על פי הדיווחים בהוליווד, לקריס בת ה-60, שרגילה לחיות תחת אור הזרקורים כמעט כמו הבנות המפורסמות שלה, כנראה היה קשה עם העובדה שבעלה לשעבר ברוס ג'נר, עבר שינוי משמעותי בחייו והפך לקייטלין - אישה יפהפייה, שגנבה לה את ההצגה. 
אז מה עשתה קריס? את הדבר ההגיוני ביותר שעלה על דעתה, שכרה לעצמה חבר חדש לעת צרה, כדי שלא תראה בודדה. במסגרת "התפקיד" שעבורו מקבל גמבל בן ה-35 הרבה כסף מדי חודש, הוא נצפה מבלה בחברתן של קים, קלואי וקורטני קרדשיאן פעמים רבות, משתתף בתכנית הריאליטי של המשפחה ולאחרונה, אפילו לקח חלק בארוחת חג הפסחא של הפמיליה. האמת שנשמע שיש לבחור עבודה נהדרת!

 

A photo posted by @krisjenner on

קריס, שעל פי השמועות ספק "יוצאת" עם הבחור הצעיר מאז נובמבר 2014, מכחישה כמובן את הטענות וטוענת שהכספים שהיא מעבירה לו - כן, היא מודה! - הם עבור השתתפותו בתכנית הריאליטי שפרסמה את חבורת הטראש, "משפחת קרדשיאן". כדי לחזק את החשדות, הצהובונים בהוליווד מציינים שלא ממש הגיוני כשאישיות אינסטגרם, קריס פרסמה בשנה האחרונה רק שתי תמונות שבהן הוא מופיע? מתוך אלה, רק באחת הם מופיעים יחד, ואפילו לא מתנשקים. אתם חייבים להסכים שמשהו פה לא מריח טוב. נו, ריח הכסף.