>> צופית גרנט, הגרושה הכי לוהטת בביצה, נצפתה לאחרונה בחברתו של דוד חן, הבעלים של גלריית "נקודות חן", אחיה של רוני, גרושתו של דודו טופז ז"ל. אלא שהשניים מתעקשים שמדובר בידידות.



גרנט: "אנחנו חברים הרבה שנים, ולאחרונה בגלל שהוא פרוד אנחנו מסתובבים יותר ביחד. אני אשמח אם לא תפרסמי את האייטם, זה יכול להזיק לו ולמשפחתו. אני מסתובבת עם עוד הרבה אנשים".



חן: "הלוואי שהיא הייתה בת הזוג שלי. אני אכן פרוד מאשתי וצופית ואני חברים טובים, הכי טובים שיש".




גרנט. רק חברים. צילום: ראובן שניידר



>> בזמן שטל ברודי מצטלם עם משפחתו בתמונה מחממת לב במסגרת איזשהו פרויקט עיתונאי, יושב לו בחור בן 26 אי שם בקיבוץ משמר הנגב שלא הוזמן להשתתף בצילום. מדובר בדין בורנשטיין, בנו של ברודי מדליה בורנשטיין.



דליה בורנשטיין, איך לא ידענו עד היום?


"מה? רגע, מי את?".



ליאורה מ״מעריב״. הייתי שמחה אם תוכלי לספר לי קצת על דין.


"ממש לא. איך הגיעו הדברים האלה אלייך בכלל? אני לא מאשרת, אבל איך זה הגיע אלייך? ממי זה הגיע אלייך?".



דרך המקורות שלי. העולם הוא קטן.


"אני לא מגיבה".



אני אוכל לדבר עם דין?
"לא".



אבל הוא לא קטין.


"אני לא אתן לך את הטלפון שלו פשוט. אני לא מגיבה".



טוב, אם אני אשיג את הטלפון שלו אני אדבר איתו. את רואה עם זה בעיה?


"אני לא מגיבה".



את בקשר עם טל?


"אני לא מגיבה, בסדר?".



טל ברודי, מה יש לך לומר?
"אין לי תגובה. תודה רבה".



למה אתה לא רוצה להגיב?


"זה לא קשור אלייך, למה אני צריך להגיב? זה סיפור ישן וזה נגמר. תודה רבה". לא הזמנת את דין להשתתף בצילום. "כל המשפחה שלי הייתה. תודה רבה, היה נחמד מאוד. ביי".



>> מאיה בוסקילה המריאה לחופשה בתאילנד, אבל מצאה את עצמה מאושפזת שם ללילה עם בעיות בכליות. אחר כך היא המשיכה להונג קונג ומשחזרו הכאבים, שבה ארצה.



בוסקילה, תרגישי טוב.
"מאמי, אני לא מגיבה על דברים כאלה".



>> מרגש וקצת עצוב: אביגיל זילברמן, בתו של מנחם זילברמן ז"ל, מתחתנת. הבחור הממוזל הוא הקולנוען טל יערי (קרוב משפחתו של הסופר יהודה יערי). זה יקרה בסוף אפריל בקיבוץ בית אורן וילוו אותה לחופה האחים, תום, אלרום ודין.



>> הח"כ הטרי ז'קי לוי חגג בר מצווה לבנו בשבת האחרונה. זה שהוא חובש כיפה שחורה, אגב, לא מנע ממנו לחגוג בקהילת ציון בירושלים, שבה מתפללים גברים ונשים יחד, רחמנא ליצלן.




ז'קי לוי. חגג



>>תמר זנדברג, חברת הכנסת ממרצ, הגיעה בשישי שעבר למסעדת ״וונג״ בתל אביב. המלצר, הנרגש ככל הנראה, הפיל מגש עמוס בנודלם לרגליה וזנדברג החליטה לחפש מסעדה אחרת. 



זנדברג, לרגליים לא היה טעים?


״אין לי מושג איך הגעת לזה. לא שפכו על שום דבר. עברתי שם וראיתי באמת צלחת שנשפכה, אבל כל זה לא קשור אלי״.



הבנתי שנסעת אחרי הבחירות להתאוורר.


״אני בכנס של ג׳יי סטריט בארצות הברית״.



>> מיליון וחצי שקלים, זו עלות אירוע החתונה של המיליונר צחי ארבוב עם אשת הנדל״ן, שני לוי. מקורבים לשניים מהפרים שזה קרה רק אחרי שהגברת חתמה על ההכם ממון.



שלום ארבוב, זו ליאורה, אפשר לקבל הצצה למסמכים המעניינים באמת?


״מה זה השטויות האלה, ולמה זה העסק שלך? אין הסכם ממון. אנחנו מאמינים באהבה״.



ואם תיפרדו, האהבה תנצח?


״השיחה הסתיימה״.



>>יונית רבינוביץ', אשתו של הפסיכיאטר ד״ר אילן רבינוביץ', שרובכם מכירים מפרשת הכדורים בבית ״האח הגדול״, שיתפה את חבריה בפייסבוק בכך שהיא ובעלה חווים פרידה מצערת מחבר/ה אמיתי/ת. ״מי שמחפש סימנים ואנשי חצר, זה לא אנחנו. גם לא מחפשים חברים כאלה״.



ליאורה, שלא אוהבת להשאיר פיסות מידע תלויות באוויר, פשפשה קצת בארכיון וגילתה שאותו ד״ר כתב לאחרונה מאמר ב״גלובס״, על אודות ״ידיעות אחרונות״ והמו״ל נוני מוזס, מה שקצת ביאס חברה קרובה שלו ושל יונית, אחת בשם ג'ודי שלום־ניר־מוזס. מקורבים מספרים שהיא העדיפה להתנתק מבני הזוג.



רבינוביץ׳, למי התכוונת?
״אני לא מדבר על דברים כאלה בתקשורת. תמשיכי לעשות את עבודתך הטובה״.

ג'ודי, דם סמיך מחברות?
״מעדיפה לשמור על זכות השתיקה״.




שומרת על זכות השתיקה. שלום ניר מוזס. צילום: ויקיפדיה



>> הקהילה הגאה תשמח לשמוע ששגריר בריטניה החדש, דיוויד קורי, יגיע לארץ בחודש יולי יחד עם בן זוגו. ליאורה חוזה שיהיה להם כיף בתל אביב.



>> שישי בצהריים, מסעדת ״אחריה״ בשוק לוינסקי בתל אביב. רונאל פישר בחליפת טרנינג מהוהה עומד בחוץ וממתין עשר דקות לאיזה מכר. ליאורה עוד זוכרת את הימים שבהם הקפיד על חליפות.



>> תום יונאי, מקורב למשה כחלון ונציגו לשעבר של המיליונר היהודי־קנדי מיטש גולדהאר, התחתן בחמישי שעבר ביער חדרה. בין העדים: גולדהאר עצמו, שהגיע עם בת הזוג דפנה דה גרוט, כדורגלן העבר והמאמן הנודע יוהאן קרויף, אהוד אולמרט וכמובן, כחלון. השניים האחרונים הוזמנו להחזיק את מוטות החופה.