שלום לכם, ברוכים הבאים לעונה החדשה של "הישרדות ישראל"! 

המשימות בתוכנית הן אמיתיות לגמרי, ורק נראות בלתי אפשריות. אבל אתם הרי ישראל, ואמרו לי שלקבוצה שלכם קוראים "עם הנצח", אז בואו תוכיחו לי את זה. הכללים במשחק ידועים. בכל משימה תקבלו הסברים מה עליכם לעשות, ונראה מי יצליח לשרוד ומי יודח. 
מוכנים? בואו נצא לדרך. 
 

חברים, "הישרדות - 2015 ישראל" יוצאת לדרך - מתחילים! 
 
המשימה האחרונה שהייתה לכם, הייתה משימת "אינתיפאדה 3". מה שיפה במשימה הזאת הוא שאי אפשר לדעת אף פעם מתי ואם היא תיגמר. בואו ניזכר בכמה קטעים מהמשימה הזאת. הנה אנחנו רואים כמה מתמודדים רודפים אחרי חשודים, יפה מאוד. ופה אנחנו רואים מתמודדים שרודפים בטעות אחרי כאלה שנראים חשודים אבל הם לא, לא נורא, ולסיום, נראה מתמודדים שסתם הורגים אריתריאי. חבל מאוד, אבל, לשמחתכם, זו לא הייתה משימת הדחה, אז תושבי באר שבע, הפעם רק יורדות לכם כמה נקודות, ואתם ממשיכים איתנו לשלב הבא. אני מזכיר, המשימה שלכם הייתה רק לנטרל מחבלים. אתם זוכרים שרק לפני חודש שאלתם אותי, גיא, מה זה לנטרל? ותראו איפה אנחנו היום. 

אני רואה שאתם מחייכים. יופי.

בהמשך תהיה לכם משימה מאתגרת, כמו "משימת הדואר", שבה תצטרכו לשלוח ולקבל חבילות. אני אתן לכם כתב חידה שמפורטות בו שעות הפתיחה והסגירה של דואר ישראל, בכל יום הוא עובד בשעות אחרות - אלוהי ההישרדות יודע למה, והכי קשה - שימו לב ליום ג', כן, כן, 12:00־10:30. אתם תופתעו לגלות שגם כשהוא פתוח הוא לא תמיד עובד. יהיה מעניין לראות אתכם מקבלים נניח...חבילה מסין, אני רואה פה כמה פרצופים מיואשים...יש כאלה שהצליחו. 
 
ושימו לב, משימת ההדחה הבאה שלכם - "הסתיו". 

לכאורה, זאת נראית משימה די פשוטה, קצת גשם רוחות, ברד, אבל בואו נראה אתכם מסתדרים ימים שלמים בלי חשמל, עם מנופים ועצים שייפלו לכם על הראש, רשת האינטרנט תקרוס, אין טלפונים, והדובדבן - פקקים אינסופיים, כך שכל אחד מכם יגיד “מה זה המדינה הזאת, קצת גשם, והכל פה קורס?" - וכל זה רק בדרך לעבודה. בעבודה עצמה מחכים לכם פערי שכר מטורפים שיורידו לכם את החשק ואת המוטיבציה, חוסר ביטחון תעסוקתי ככה שבטוח יותר לעמוד על רגל אחת, על גזע עץ בלב ים שורץ כרישים. חלקכם תהיו עובדי קבלן רעועים שאפשר לזרוק אותם בכל רגע, והכי גרוע, אם אתם סינים, ערבים או, לא עלינו, נשים, פשוט תעבדו יותר, ותרוויחו פחות. בהצלחה. 
 
שימו לב, שורדים, זה התקציב שלכם למחיה. תשכחו מלקנות בזה אוכל בסופר, כי זה יקר, עדיף שתאכלו את הבפנוכו של החילזון או את המסביב של הנחש, גם מזין וגם זול, ככה גם תוכלו לחסוך ל"משימת הדירה", שבה תצטרכו להרוויח 50 אלף משכורות רק כדי להבין שבזמן שעבדתם, כבר צריך חצי מיליון משכורות לדירה אמיתית עם חדרים, קירות וכל זה. חברים, לא רק שזה נשמע קשה, יש משימות שאנחנו נותנים לכם סתם כדי לבאס. אבל ככה זה אצלנו ב"הישרדות", ומי שזה קשה לו, בבקשה, שיעבור לקבוצות אחרות ושוויוניות יותר, כמו לוס אנג'לס, קנדה, שוודיה או גרמניה, נכון, להם יותר קל. אבל - אתם הקבוצה של ישראל, ואני לא צריך לספר לכם מה היתרון הגדול שלכם.
 
אני רואה שכולכם מצביעים כדי לשאול "מה היתרון הגדול שלנו". בדיוק בשביל זה חילקתי לכם "ישראל היום", כדי שלא יהיו פה שאלות מיותרות. 

אז אתם מוכנים? "הישרדות - ישראל 2015". 

בואו נראה מי מצליח לשרוד פה. 


צילום: אריק סולטן
 
 הנשיא הגיע בטיסת לואו־קוסט מצ'כיה. מתברר שהתברכנו בנשיא ממלכתי ובעיקר צנוע: 
1. הנשיא לא אוכל בסופ"ש - הוא מוציא בקיסם שאריות מכל השבוע 
2. הנשיא לעולם לא מתקשר - הוא עושה צינתוק וצריך לחזור אליו
3. נשיא אין Wi-Fi - הוא גולש על השכנים עם הססמה 12345
4. בניגוד לבני בגין הפזרן, הנשיא לא עולה על אוטובוס, אלא רודף אחריו
5. ראובן (רובי) ריבלין הסתפק בשמונה אותיות בלבד לשמו, לשם משפחתו ולכינוי שלו, כי חבל על כל אות