היה לי לילה קשה מאוד, בעקבות צפייה בערוץ 2 בתיעוד של עובד בית אבות שלא יכל לסבול יותר, או לפחות אני מקווה שזה המצב. הוא צילם התעללות בקשישים סיעודיים בבית האבות הסיעודי 'נאות כיפת זהב' בחיפה. שני עשורים אני זועק את זעקתם של הקשישים, שחלקם חסרי כל, שחיים בתנאים קשים, שנזרקו למקומות שנקראים בתי אבות, שקיבלו סכומי עתק מהמדינה שרצתה להיפטר מהזקנים.



למי שלא יודע, קשיש סיעודי זה מישהו שלא יכול לתפקד בעצמו, כי או שהוא עושה את הצרכים במיטה, ועובדת פיליפינית לא יכולה למלא את המטלה הזאת לבדה, או שצריך להפוך אותו בגלל פצעי לחץ. כשהוא "על הפנים", בגלל זה אנשים מעבירים את אבא ואמא לבתים סיעודיים. אני מקווה שרוב עובדי בתי האבות עובדים כמו שצריך, אבל לאט לאט מסתמן כי בלא מעט מקומות מתרחשים דברים שמקבילים למה שהנאצים עשו. סדיזם חולני, אלים וגס נגד חסרי ישע. מי שלא ראה אתמול את התמונות, לא יבין.



כשאתם רואים אדם קשיש זרוק במיטתו, והמטפל נותן לו אגרופים, וצועק לו 'בשבילי אתה לא בן אדם, בשבילי אתה זבל'. דבר ראשון שבא לך לעשות זה לרצוח את האדם הזה. אם חס וחלילה היה מתברר לי שאבי או אמי שהיו בבית אבות סופגים יחס כזה של מכות והשפלה, ואי טיפול כנדרש, ומשאירים אותו לשכב במיטה מלאה בשתן או צואה, ועושים דברים נוראים, ומקימים אותו ב-12:00 בלילה ונותנים לו לשבת בחשיכה עד 5 בבוקר כי אותו מטפל רוצה לישון בשקט. זאת התעללות ברמות הכי גבוהות, אם הייתי יודע, הייתי רוצח את המטפל. פשוט הייתי רוצח אותו, תוך שאני לוקח בהכרה סיכון שיאשימו אותי ברצח, ובית המשפט ברוב רחמנותו יבין שקיבלתי קריזה ואיבדתי שליטה, הייתי מקבל 15 שנה, יוצא אחרי 10 שנים, או שהייתי יוצא בארון לידידיי בחברא קדישא, שכנראה ביקשתי מהם שיקחו מידות עוד לפני כן. 






אני לא מציע לאף אחד שיעשה זאת. אני רוצה, כמו שכתבתי אתמול בפייסבוק, את הידיים שהיכו אותו את הקשיש והפה של האדם, מי שיביא לי את הידיים של האיש הזה, אני שם לו עשירייה במזומן, בלי לחשוב פעמיים. זאת לא הסתה לרצח, כי אני לא קורא לרצוח אותו, אבל אני רוצה שהוא יסבול, בלי ידיים. כמובן שצריך להודות לתקשורת הבולשביקית הבוגדנית, שנגד העם, כפי שמגדירים טראמפ ונתניהו, אז התקשורת הזאת חושפת את תחלואי החברה, שמי שאחראי לה הוא אתה נתניהו והשרים שלך. אתם



לא מטפלים בבעיות האמיתיות, אף אחד מחברי הכנסת לא עושה ביקורי הפתעה, וזכותו לעשות את זה, במקומות סיעודיים ובבתי נוער. והשר ליצמן? הוא יודע להרגיע, אבל מסתבר כי אם היו מגיעים לעשות ביקורת, אז המקום ידע על כך יומיים לפני כן, כי יש שם מנכ"לית מעורבבת. אני לא אומר שהם מקבלים משהו חס וחלילה, אבל אנחנו רואים איך זה מתנהל. בדיוק כמו עם הסיגריות, שם מי שפרסם מודעות בעיתון קיבל מיד פגישה איתו. אם מישהו מהמשפחות היה רוצה להגיע לליצמן, היו צריכים לעבור שבעה מדורי גיהנום.



הייתי מעיף את ליצמן ומנכ"ל המשרד שלו לכל הרוחות, אחרי שאמרו שהם עושים ביקורות. זה לא יכול להיות דבר כזה. זקנים, חלקם, לא מכיר אותם אישית, היו במחנות ריכוז והגיעו מטעמים ציוניים, ומי שמתעלל באנשים חסרי ישע, ולא אכפת לי אם הוא יהודי או ערבי או בודהיסטי, צריך לשחוט אותו בעינויים על מה שהוא מעולל להם.