אזרחי ישראל, בתקופה האחרונה אתם שומעים על שלל החקירות שמתנהלות נגדי. לאחר התלבטות ארוכה החלטתי לקחת פסק זמן מתפקידי כראש הממשלה. אני עדיין מחזיק בעמדה שלא היה כלום כי אין כלום, אבל בוודאי במצב הנוכחי, לא ראוי שאמשיך לעסוק באחד הג'ובים הקשים בעולם.


בעבר אמרתי על אולמרט שראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות לא יכול להמשיך לנהל את ענייני המדינה. אז צדקתי.



יהיו שיגידו, מדוע אתה עושה את זה, הרי עומדת לך חזקת החפות. וזה נכון. אבל לפעמים צריך לעשות את מה שראוי ומוסרי, במיוחד כשאתה נבחר ציבור, בפרט כשאתה ראש הממשלה. בהזדמנות זו, אני רוצה להתנצל על שהאשמתי לאחרונה "ארגוני שמאל רדיקליים", חלקם דמיוניים, אני מודה, בכל מה שקורה במדינה. אפילו אמרתי שהאישה שצילמה את הקקי של קאיה נשלחה על ידי ארגון כזה. גם אני הרגשתי שנסחפתי. היא רק גילתה אזרחות טובה, ואני מודה לה על כך. לעומת זאת, בעניין בני, שסימן לה תנועה מגונה - סימנתי לו שילך לבית שלה להתנצל.



כמו כן, הנחיתי אותו להפסיק להתבטל, ולהתחיל לעשות משהו משמעותי עם החיים שלו. נוסף לכך, הוא עובד כרגע על פוסט חרטה בפייסבוק - רגע, מה יאיר? כן, גם בפני הבנים של ראשי ממשלה לשעבר - כי אנחנו מכבדים אותם על השירות שהם נתנו למדינה, ולא אכפת לנו מהיחסים הרומנטיים של הבן של אולמרט.



באשר לרעייתי, שרה, האמינו לי היא באמת אישה נהדרת. לאחרונה החלפנו לה ספּר, החלפנו לה מלבישה, והאמת, גם משהו בתוכה השתנה, היא הפכה מפויסת יותר, רגועה ושלווה. שרה ביקשה שאמסור את התנצלותה הכנה אם היא פגעה במישהו, או התפרצה עליו, ובמיוחד מעובדי הבית, ובפרט ממני נפתלי. אם היא דיברה אליכם לא כראוי - זה נבע רק מלחץ ומרצון לשרת את המדינה בצורה הטובה ביותר. אנחנו מקווים שתקבלו את התנצלותה. כמו כן, החלטנו להקים קרן למען עובדים במצוקה, שנתרום לה 5 מיליון שקלים, מכספנו הפרטי, כמובן.



אני משאיר את המדינה במצב מצוין. בכלכלה, בביטחון האישי וביחסי החוץ של המדינה. הנה, רק לאחרונה הכריזה המדינה האפריקאית כף ורדה שלא תצביע יותר נגדנו באו"ם. כמו שאמרתי, זה טוב. ואפשר להוסיף, זה גם כיף.



מגיע לכם ראש ממשלה במשרה מלאה, ולא כזה שמוטרד מחקירותיו, מחקירות רעייתו, מהפוסטים של בנו, מעד המדינה שהיה ראש לשכתו, מהחקירה של עורך דינו, מעד המדינה נגד עורך דינו שהוא גם בן דודו, מהחקירה של מנכ"ל משרד התקשורת, שהוא מקורבו, וגם מ... טוב הבנתם כבר שנשארת לי בערך רבע שעה ביום לטפל בענייני המדינה, זה לא רציני. אני טרוד, אני מוגבל, אני ברווז צולע, אווז מדדה, פלמינגו חיוור, שקנאי פיסח - יו ניים איט.



תודה לחברי בליכוד שהגנו עלי בתקופה האחרונה. האמת, ביטן, קצת הגזמת עם ההפגנה המטופשת מול ההפגנה המטופשת עוד יותר מול ביתו של מנדלבליט. כי אם אתה נגד ההפגנה מול ביתו של היועמ"ש, אז אתה לא יכול להיות בעד הפגנה, שהיא נגד ההפגנה שמול ביתו. בכל מקרה, כולכם הייתם אזרחים למופת ומהשבוע תחזרו להיות עם המשפחות שלכם במוצאי שבת. מגיע לכם.



ואתם, אנשי התקשורת, אתם עושים את התפקיד שלכם. חקרתם ומצאתם ופרסמתם את מה שהיה ראוי לפרסום. אני בוודאי לא צריך להזכיר את התפקיד של התקשורת במדינה דמוקרטית, אז המשיכו לעשות את העבודה החשובה שלכם. הבנתי שבתקופה האחרונה שמעון ריקלין ואלירן טל הלכו לישון בנעליים, כי הם היו מוכנים לכל ראיון לילי שפתאום אזכר בו, כדי להעביר מסרים לנחקרים שאני לא יכול לדבר איתם. חמודים כאלה. אין צורך יותר, חברים, אתם משוחררים.



אזרחים יקרים, בתקופה הקרובה אשמח לראות את העם מאוחד יותר. כואב לי שהתפצלנו לשבטים שמתקוטטים זה עם זה, ימניים עם שמאלנים, יהודים עם ערביי ישראל, אפליות על רקע עדתי או להט"בי, די עם זה. זהו. עם ישראל, אני באמת אוהב אתכם, ואולי, אחרי שאוכיח את חפותי, שאני משוכנע בה - אשמח לחזור לשרת אתכם, כמו שעשיתי בשנים האחרונות.



שלכם, ראש הממשלה, בנימין נתניהו.