אחרי הראיון 'אחד על אחד עם אייל גולן, מישהו כתב שגיא פינס מכר את נשמתו לשטן. רק שגולן הוא לא השטן, ונשמה לא הייתה בראיון הזה. היה אינטרס. ריהביליטציה של אייל גולן - כביסה עם מרכך שילבין את הזמר ה'כבר לא לאומי', לקראת חזרתו אל הפריים טוב. מעל הראיון ריחפה הוראה מדומיינת של מישהו מלמעלה. אין לי בעיה שיחזור, אני רק צריך לשמוע אותו אומר את המילים : "סליחה", "לוקח אחריות" ו"יותר זה לא יקרה" – לכו לעבוד על זה!



גיא פינס מגיע בתפקיד הכומר, אבל פינס לא רק מקשיב, אלא גם מנסח בדיוק את מה שהוא רוצה לשמוע: "היה חסר לעם ישראל הרגע הזה שבו אייל גולן אומר 'טעיתי שנתתי לעצמי לנוע בפות מוביל בין נערות'". גולן נענה לאתגר, יושב מולו ופותח את הכל.



לפני הפריים טיים עוצרים אצל פינס, אומרים 'היי גיא, טעיתי, כשלתי, סלחו לי', ואפשר להדליק את המצלמות, המלך חוזר. תא הווידוי הוא מקום נינוח, סלחני, עם פרחים מפלסטיק, מאחורי פינס וטלפון עתיק שלא בשימוש מאחורי גולן. לא רק הטלפון לא היה בשימוש, אלא גם האלמנט הפיננסי הידוע - מרחף מעל, עוקץ מתחת ועוטף הכל בארשת אינטליגנטית - לא היה שם.



פינס. צילום: גיא כושי ויריב פיין
פינס. צילום: גיא כושי ויריב פיין



גולן כבר לא נוסע על הפות מוביל (הכינוי שחבורת גולן נתנה לרכב שהעביר את הנערות שלא היו, לפי פרסום של גיא פינס), הוא עבר לפרארי, שגם עליה הוא מצטער. "אם תשאל אותי היום, אם הייתי קונה את הפרארי? לא הייתי קונה אותה". בקיצור, מדובר בסך הכל בזמר מעולה, עם שיקול דעת בעייתי בנוגע לאמצעי תחבורה.



מקרה גולן מלמד שהכל עובר, השאלה היא מי עושה לך יח"צ. תגיד את המילים הנכונות במקום הנכון, ואתה יכול לצאת מכל קטסטרופה. אם תיתפס במעשים לא מוסריים, תתנצל בכנות, אבל גם תסביר שעד עכשיו אתה לא מבין על מה יש לך להתנצל. תהיה משוכנע שמישהו עומד מאחורי הפרשה הזאת ("אני בטוח שיש מישהו מאחורי הבנות"), ואל תשכח לשכנע שכל זה קרה לך גם בגלל שאתה מזרחי. והכי חשוב, שמור על תחושת קורבנות גם בזמן בקשת המחילה.



הנה תמצית התשובות של גולן: "לא הבאתי. לא נגעתי. לא באמת הייתי. לא הסתכלתי. לא בחנתי. לא נסעתי עם הוואן. הפות מוביל זה לא דברים שאני אמרתי. לא הייתי ער לזה, אבל הפסדתי 30 מליון". אז אם זה ככה אייל, אז למה אתה צריך להתנצל אצל פינס, ולא לחכות שהבנות יבואו להתנצל בפניך?".