חבל שרק פרסומת לסופרמרקט הזכירה לנו מה היה יכול להיות פה

בבסיס שלה זו פרסומת קיטשית, מטופשת, מניפולטיבית ורדודה, אבל אחרי שנות החושך, השנאה, הקיטוב וההדרה, נראה שזו אחת הפרסומות החשובות והאמיצות בדורנו

דרור רפאל צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין
2
גלריה

אם אפלטון היה חי בינינו היום, הוא לא היה צריך לדמיין דיאלוגים על הקונפליקט האנושי, אלא פשוט לקפוץ לסופרמרקט הקרוב לביתו, ולהבין די בקלות איזה חלק הוא הדומיננטי באדם: תבונה, אומץ לב או תאווה. לרוב בני האדם יש מעט תבונה, קצת יותר אומץ לב והרבה תאווה. בעיקר לפחמימות מסוכרות.

דוד בן גוריון. צילום: פריץ כהן, לע"מ
דוד בן גוריון. צילום: פריץ כהן, לע"מ | דוד בן גוריון. צילום: פריץ כהן, לע"מ
תגיות:
טיב טעם
/
פרסומת
/
דוד בן גוריון
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף