אי אפשר לטייל בירושלים ובנגב כי יפרצו לך לאוטו, הצהיר יו״ר תנועת ״הבית הלבן״ נפתלי בנט בכנס בהשתתפות תלמידים שחלקם יצא בעקבות ההערה שכוונה למגזר מאוד מסוים. בנט לא דיבר איתם על הגזענות שפורחת במפלגתו לא רק נגד ערבים, אלא גם נגד מזרחים. במפלגה של בנט אוהבים יהודים לבנים אירופים עם כיפה. המזרחים - שיחפשו מקומות אחרים. אלי אוחנה למד את זה בשלושה ימים.



קשה לטייל בירושלים ובנגב, אבל מה קורה בבסיס הבוחרים של בנט, בארץ המתנחלים? צריך אולי לשאול את חברת הכנסת של ״הבית הלבן״ אורית סטרוק, שבנה המתוק צביקי הורשע בחטיפה ובהתעללות שביצע בנער פלסטיני בן 15 ב־2007. ומה אמרה האם הגאה אחרי הרשעתו: ״העד הראשי הוא מחבל. צביקי איש חקלאי וישר״.



הוא הורשע במחוזי ובעליון, נשלח למאסר של שנתיים וחצי, אבל מאחר שחטף ערבי והתעלל בו, עונשו קוצר בתשעה חודשים, ואמו התייפחה מאושר. אכן דוגמה מצוינת למה שצפוי כאן בארץ, אם וכאשר תקבל מפלגת ״הבית הלבן״ את התיק לביטחון פנים.



האמת זרה לו לבנט בכל הקשור לפשעים יומיומיים בארץ המתנחלים. הוא מזכיר את ז׳אן מארי לה פן, שלא הכיר בזכויות של בני מיעוטים בצרפת. ואת מי הוא מייעד לתפקיד השרה לביטחון פנים? את איילת שקד, שמתאימה למעטפת שיצרה מארין לה פן, בתו של ז׳אן שירשה את תפקידו במפלגה. לה פן מתקוממת על המציאות שבה חוסמים רחובות בפריז בגלל תפילות של מוסלמים. אם אכן שקד תמונה, סביר להניח שזה גם מה שיקרה כאן בארץ ישראל, לא רק אצל המתנחלים, גם בתל אביב.



מאז כהונתו של מאיר כהנא, לא הייתה מפלגה כל כך גזענית בכנסת. זה סיוט לחשוב שאדון בנט והחברים שלו ינהלו כאן את משטרת ישראל. במשטרה יש גם מחוז ש״י, שכולל גם ערבים הם מתייחסים לחוק כאל המלצה בלתי מחייבת מעבר לקו הירוק, מזלזלים בתל אביב ותושביה, אך המציאות היא שבעיר הזו נהרגו יותר אזרחים בפיגועים מבארץ המתנחלים



בתחומו. מה יקרה שם כאשר החבר׳ה הטובים יקבלו שליטה? כמה ״צביקי, איש חקלאי וישר״ יתעללו בערבים בתחומי המחוז? מי ישלם את מחיר ההתעללות? המתנחלים? לא רק. המחבלים יתפוצצו בירושלים, בתל אביב ובחיפה.



אדון בנט והלהקה שלו, שמתייחסים לחוק כאל המלצה בלתי מחייבת מעבר לקו הירוק, מזלזלים בתל אביב, אך המציאות המצערת היא שבעיר הזו נהרגו יותר אזרחים בפיגועים לעומת ארץ המתנחלים. כי במפלגת ״הבית הלבן״, תושבי תל אביב הם רק בני ערובה. תפקידם מתבטא בלמות ולהיפצע על קידוש ההתנחלויות וההתעמרות בערבים בתחומי הקו הירוק ומחוצה לו.



אז נפתלי ״הלבן״ מתקשה לטייל בירושלים ובנגב, אבל חייבים לחשוב על מציאות קרו־ בה שבה פעולות תג מחיר אפילו לא ייחקרו על ידי המשטרה בהשגחתו, שלא לדבר על מניעתן. לאדם כזה אסור להיות שר כאן, חבר קואליציה שמחליטה על חיינו כאן. הלוואי שישב באופוזיציה וימשיך לשקר לתלמידים עד כמה קשים החיים למטייל בירושלים ובנגב. חבל רק שלא שאל אזרחים ערבים כמה קל להם לטייל בארץ המתנחלים. הם ממש מאושרים לבקר שם בכל שבת אצל החברים של נפתלי מ״הבית הלבן״.