ששש! הנה הוא עלה לנאום. ראיתם איזו קבלת פנים קימבנו לו? שימותו כל הסמולנים מקנאה. הוא קוסם, אחי. יכול חוסיין אובמה ללכלך עליו ביג טיים –  הוא לא יפסיק. הוא ענק בלדבר. איך עבד עליהם באמריקאית. איך נתן  להם באיראן ובפצצה. בשואה, בטילים על הדרום. יעלה כמה שיעלה ביחסים, באנטישמיות, בעולם-כולו-נגדנו.



נותנים לאבו מאזן לרשום את כל התביעות שלו עלינו לבג"צ הבינלאומי. אנחנו לא ניתן לו שקל, לטרוריסט הזה, אפילו שיתרסק לו הרשות הפלסטינית ויהיה הפגנות וחמאס ישתלט. לו, בכל אופן, זה לא מזיז. הוא הלך להם על הראש, בגדול, כי הוא קוסם. ענק. אין-אין-אין עליו. וטוב שיש מאחוריו מישהו כמו שלדון ששומר עליו.. איך, איך הואריגש אותם. איזה מחיאות כפיים היו לו בסוף. גיבור ישראל. המבוגר האחראי שלנו. והוא יעוף למעלה בסקרים ובבחירות - וכל אלה מהתקשורת הסמולנית הדאע"שית ירוצו אחריו כמו פיטבולים. נושכים חזק, אבל סך הכל קטנטנים. מי יכול עליו?
 
כמה פעמים כבר הוא הזהיר את האיראנים הנבלות, באו"ם, עם הציור של הפצצה? ושנתקיף אותם? לא הבינו רמז. עכשיו הראה  להם שכמו שגמר על חמאס בצוק איתן ועל שיירות הנשק לחיזבאללה, ככה הוא יכניס להם. שם, באמריקה, הוא הכי תותח. לא סתם אמרה הגברת שלו שהוא בצ'יק יכול היה להיות נשיא אמריקה. שימו לב באיזה תחכום הוא מטפל בכל השטויות של הסמולנים: שכולם צעקו יוקר מחיה, הוא הביא עליהם את משבר הדיור - וכולם שכחו ועברו ליילל למה אין דירות לזוגות צעירים. ואז הוריד עליהם את ה"ישראל היום", סליחה, "ישראל ביתנו", עם קריצה לליברמן שביבי לא בובה. ושכולם התחרטטו בזה, הוא הקפיץ את שרה שלו ואב הבית וקיסריה והחשמלאי והיועץ.
 

ושכולם התפוצצו עליו בגלל זה והחקירה במשטרה והשביתות בדרום והאוהלים של הסמול הדפוקים ברוטשילד, הוא הודיע: חלאס שטויות. אני יוצא לוושינגטון בשליחות גורלית והיסטורית, בשם כל עמישראל והיהודים, להכניס לאיראנים שמאיימים על קיומנו ולאובמה שמתחנף להם.
 
גבר. עכשיו כולם מתעסקים רק בזה. להשתגע איך הוא קובע לכולם את סדר היום. קוסם. קוסם. זה שבינתיים לאיראנים יש כמעט פצצה? אז מה? לנו אין פי שניים, אחי? רגע, שתדע שאני גם מהאלה שסובל מיוקר המחיה והדירות ובתי החולים –  אבל מבין את סדר העדיפויות שלו: שנים הוא חופר לנו ולעולם על האיראן והגרעין שלה. כל הפוקוס שלו רק באיראן, איראן, איראן. לא יוקר מחיה ולא דיור והתנחלויות - וכולם בוכים, מה הוא מפחיד אותנו כל הזמן? עכשיו אתה רואה שהוא צדק, כל הזמן.
 
עובדה: את מי הזמינו בכבוד לדבר לכל הקונגרס ואמריקה והעולם? בחירות-מה-בחירות. עכשיו הוא יתן לכולם בראש: לאיראנים ולאובמה ולנסראללה ולאבו-מאזן ודאע"ש ולפיד וציפי ובוז'י ובנט.
 
עוד תראה עכשיו  יהיה כאן ואיך הוא ייקח בענק את הבחירות ויוריד סוף סוף את הסמול מהשלטון, בעזרת השם. אין עליו. הראשון-לציון. תאמין לי. מה אני מצביע? אה, אני מה"לא החליטו" האלה. מסתלבט בין אלי ישי וכחלון. תלוי.