שלום אני אריה אלדד, ואני היום השוטר הטוב.

 כל הכבוד לבית היהודי שמוכיחים שלא צריך לימודי ליבה. למשל מתמטיקה. אם שמונה חברי כנסת עכשיו  שווים שלושה שרים ממש כמו שנים עשר חברי כנסת עכשיו, בשביל מה לטחון חמש יחידות? הבעיה שלי במשא ומתן שהם מנהלים הוא קו האולטימטומים. 
אם משרד הדתות הולך לש"ס – אנחנו בחוץ. לא חינוך או משפטים – משרד הדתות. זה נכון שאם ש"ס תשתלט על משרד הדתות יעיפו את רבני צוהר ומה שהושג בענייני גיור ילך לטמיון, אבל עם כל הכבוד – משרד המשפטים חשוב הרבה יותר.

 הימין תמיד מתבכיין שהוא מנצח בבחירות אבל לא שולט – אז בבקשה. תשלטו באחד ממוקדי הכוח של האליטות הישנות. של השמאל. גם לא תצטרכו לריב עם אף אחד כי נכון להיום אף מועמד בליכוד לא רוצה להיות שר משפטים. כולם מפחדים שמיד תיפתח נגדם חקירה פיקטיבית. כמו שעשו לריבלין ולנאמן. 
 
 
שלום אני בן כספית, ואני היום השוטר הרע. 
זה התחיל עם נשות ואנשי מוסד, שיצאו למחאה ציבורית פומבית נגד העובדה המזעזעת שסימה שיין, לשעבר ראש מחלקת המחקר במוסד, נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות, וזה נמשך עכשיו עם בצלאל סמוטריץ', שיוצא נגד העובדה שלוסי אהריש, ישראלית ממוצא ערבי, נבחרה אף היא להדליק משואה ביום העצמאות, ונדמה לי שהעניין הזה יצא מזמן מגבולות הטעם הטוב. 
הדלקת משואה היא אקט סמלי, חגיגי, ואין לה שום משמעות אופרטיבית. גם אם הנימוקים של המוסדניקים על זה שסימה שיין לא היתה מבצעית או לא היתה מספיק בכירה נכונים בבסיסם, המחאה הזו לא הוסיפה כלום לא להם, לא לסימה שיין, לא למוסד ולא לעם ישראל.

אותו דבר - רק יותר גרוע עם הסמוטריץ' שלנו, שאץ רץ לגזור קופון על טוהר המשואות ולנפנף משם את אהריש, כי אמרה פעם או לא אמרה משהו על ישראל או על התחושות שלה. בקיצור, תניחו כבר לסיפורים האלה, יש כאן מספיק צרות בלי זה, תנו להדליק משואות בארץ הזאת.