שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב


אביגדור ליברמן שוב טרף את הקלפים וטלטל את המערכת, כשכולם הלכו לישון בידיעה שהוא מתכוון להצביע עם הממשלה על מתווה הגז היום, אבל התעוררו עם ההכרזה שלו שהוא אמנם בעד המתווה, אבל נגד ביבי, ונגד ההצבעה הפרוצדוראלית, ואין לו כוונה להיות הסולם שיוריד את הקואליציה מהעץ, וכו' וכו'.



לליברמן יש היום שתי מטרות עיקריות. הראשונה היא שביבי יסבול, השניה היא שהוא ייהנה. נדמה לי שהוא השיג היום את שתיהן, ובדרך העיר את המערכת כולה באמצע הקיץ, וקיבל שוטר טוב, מה רע?



 

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע
המדינה נכנעה לעציר המנהלי חאדר עדנאן ששבת רעב 55 ימים והיא מתכוונת לשחרר אותו.

עכשיו, היו לישראל כמה חלופות: הראשונה - לתת לו למות מרעב, ולקחת בחשבון שהוא יהפך לעוד שאהיד, יתעורר גל פיגועים ובזירה הבינלאומית נצא רע. כי אנחנו לא הבריטים שהניחו לטרוריסטים של המחתרת האירית לשבות רעב עד מוות.

השניה: לתת לו להתעלף ואז כל רופא חייב להאכיל אותו, דרך הווריד, בזונדה, תחת הרדמה שטחית ורק כשהוא ממש ערני להפסיק. וחוזר חלילה.

השלישית: לפרסם תמונות שלו אוכל שניצל ברמדאן בתור פרזנטור של דיאטה מהפכנית.

ישראל בחרה בגרועה מכל החלופות. היא נכנעה. עדנאן ישוחרר. המחבלים ידעו שוב כמה קל להוריד את ישראל על הברכיים ומחר יפצחו רוצחי החמאס בשביתת רעב בדרישה לאפשר להם לימודי תואר שני באתיקה ומשפט בינלאומי. ובסוף יתפשרו איתם על תואר ראשון ופטור מאנגלית.

מדינה רצינית לא יכולה להניח לאויביה לקבוע את כללי המשחק.