יותר מ־30 שנה אני משרת את הציבור, תמיד ביושר ובאומץ. כך חונכתי וכך אני מאמין שעלי לפעול. כל רכושי הוא דירה שרכשתי יחד עם רעייתי בראשון לציון ופרנסתנו משכר עבודה. עשייה ציבורית של 30 שנה מותקפת על ידי יחידת החיסול שנקראת עיתון “הארץ”, שממניעים פוליטיים ובעיתוי לא מקרי הופכת ידיעה ממוחזרת לכותרת ראשית בעיתון וזאת כדי לנסות לרפות את ידי בפעילותי הציבורית. אני מתבייש שבמדינה שלי קיים עיתון שפועל כיחידת חיסול. זו השחיתות האמיתית והאמת צריכה להיאמר.



איני בורח מעברי ואיני מתבייש בו. כפי שאני רגיל כל חיי, לא הייתי מוכן להפקיר עובדים יקרים במועדון הכדורגל שניהלתי ולא עזבתי עד שכל אחד מהעובדים קיבל את שמגיע לו בדין. נושא החקירות מופיע אף בערך הוויקיפדיה שלי כי אני מאמין בשקיפות של איש ציבור כלפי בוחריו. פעילותי בעירייה נחקרה בעבר ונבחנה על ידי כל רשויות אכיפת החוק. ועדיין, עיתון “הארץ” מפרסם ידיעה כאילו היא חדשה. מי רקם שם את המזימה במחשכים? מי מבקש להלך אימים?



בואו נדבר רגע על דמוקרטיה. זו לא דמוקרטיה, חברים, זהו ניסיון לסתום פיות ולכבול ידיים של שלטון נבחר בשל מניעים פוליטיים ועל כך איני מוכן לעבור לסדר היום. שהציבור יחליט מי כאן צריך לשבת בחדרי החקירות. אני מאמין במדינת ישראל ובכל מה שהיא מייצגת. המדינה הקטנה שלנו היא נס, נס שמנסים לחבל בו כל הזמן ועלינו לשמור עליה מכל משמר. אלה שצורחים כי הדמוקרטיה הישראלית בסכנה לא מכבדים את הכרעת הרוב הדמוקרטי, והציבור מתחיל לאבד אמון.



יש שבוכים בדמעות תנין על מצבה הקשה של העיתונות. כדאי שבמקום לבכות יעשו חשבון נפש עמוק ויבדקו אם לא בהם האשם. נבחרתי על ידי מצביעי הליכוד כדי לקדם את מה שמשותף באמונתנו. אמשיך לעשות זאת ללא מורא וללא פחד, וכמו שאמר אדם גדול ממני - אם יש כמה יפי נפש שהחלו לעקם את האף שלהם, אז שיהיה להם אף עקום.



הכותב הוא ח"כ מטעם מפלגת הליכוד ויו"ר הקואליציה