כמו בכל יום חמישי, מגיע יורם שפטל להנחות את תוכניתו ב-103FM, ומנצל את תחילת השעה הראשונה והשנייה, כדי לשפוך את אשר על ליבו. הפעם במוקד, עומדת פרשת יועץ התקשורת ניר חפץ והשופטת הילה גרסטל. בפתיחת דבריו, התייחס עורך הדין להמלצות המשטרה בעניין תיקי ראש הממשלה. "היה לנו המסמך הנלעג, השקרי, שלא לומר החצוף של המלצות המשטרה והעמדתו לדין של נתניהו, בין השאר בגלל שפעל אצל שלטונות ארצות הברית כדי לבטל את איסור הכניסה של מילצ'ן, שהוצא בגלל פעולות שהוא עשה עבור ישראל. זה מוגדר, על פי המלצות המשטרה כיחסי שוחד בינו לבין ארנון מילצ'ן", תקף.




רוצים לקבל את החדשות לפני כולם? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו





"המחבלים התקשורתיים, האנשים הבזויים ביותר בעם היהודי, הן מקרב האלקטרוניות ברובם, כמו גם לחוקרי המשטרה, בחקירה שנעשית תוך ניגוד עניינים אישי וקיצוני, עליו עמדתי בשבוע שעבר בין המפכ"ל רוני ריטמן מחד, והנחקר נתניהו מצד שני. כאשר התברר כי כל מפלגות הקואליציה, ללא יוצא מן הכלל, לא מעלות על דעתן לבקש נבצרות".



"לא מהססים לזרוק רפש על אחת הנשים הכי הגונות"



"פרצה לה לאוויר העולם בלון נפוח שאינו אלא נפיחה, לפיו עוזרו של נתניהו, מר חפץ, הציע שוחד, לא פחות ולא יותר לשופטת בדימוס הגברת גרסטל, שהיתה מועמדת לעמדת היועמ"ש, כדי שהיא תסגור את התיק, שהיא תמונה לתפקיד נגד שרה נתניהו. בוץ, רפש, תועבה, זוהמה, צחנה שאין כמותה. הפוטשיסטים, שהתברר להם שהמהלך הראשון לנבצרות כשל, לא מהססים לזרוק בוץ ורפש על אחת הנשים הכי הגונות, הכי ישרות שקיימות בינינו, ואני אומר את זה מתוך ידיעה אישית, הכל כדי להצליח ולקדם את הפוטש, שזה למעלה משנה וחצי, על בסיס יומיומי מקודם על ידי מחבלים תקשורתיים, וקשרים עם הנחקר נתניהו".





"פרשת בראון-חברון, שהיא הפוטש הראשון נגד נתניהו, בהובלתו של קירשנבאום שלו ושל אילה חסון, שלא יצא ממנו שום דבר, יצאה ממנו המלצה, לא פחות ולא יותר. המהדורה החדשה, אותה הגברת בשינוי אדרת, כאשר התברר כי לא זה מה שיביא להתפטרות או נבצרות, באה "הפצצה" של שלמה פילבר, עד מדינה, תוך זה שהוא התחייב בכתב, להפליל את מי שכתוב בהסכם, את מי ששמו מצוין בהסכם, כשם שהוא הולך להפליל, או שמות נוספים, כמובן. אבל כבר עתה ניתן לומר שהתעמולנית הקיצונית-השמאלנית- הפנאטית, אילנה דיין, מינתה את עצמה לשרת ההיסטוריה, ואמרה שמי שלא שותף לפוטש הזה הוא חלק מהצד הלא נכון של ההיסטוריה, כפי שטענה נגד במשפט דמינאיוק".



"חרף העובדה הזאת, עדיין המציאות שטרם הפכה להיסטוריה היא כזאת שלא עומד על הפרק בכלל שהפוטש ייצא לפועל. קרי - כאן ועכשיו נבצרות או התפטרות. כל המסע הפרוע הזה מטרתו היא אחת - לאלץ את היועמ"ש גם חרף רצונו, להגיש כתב אישום נגד נתניהו, שאם לא יעשה כן, מה שהתקשורת והמחבלים שבה מעוללים כעת לנתניהו, זה כאין וכאפס למה שיעוללו לו, אם יחליט החלטת אמת שאין כלום בטענות נגדו. זאת צריכה להיות ההמלצה שלו, ולסגור את כל התיקים הללו, שהם שוב תוצאה של חקירה שהיא לכאורה עבריינית. כאשר חוקר חוקר נחקר, שיש לו דברים אישיים, לא זו בלבד שמדובר בחקירה שאין בה צדק, אלא זוהי חקירה עבריינית. אין דרך אחרת להגדיר את זה. נתניהו הוא מי שמנהל בפועל את החקירה הזאת. כדי לקדם פוטש, אבל, הכל יכול לקרות".



"במחול השדים הזה יש נקודת אור רבת עוצמה. ככל שהמסע הופך להיות פרוע יותר, מרושע יותר ושפל יותר, כך אהדת הציבור לנתניהו ולליכוד רק גוברת. בסקר אחרון שפורסם אתמול מתברר כי אם היו היום בחירות, הליכוד בראשות נתניהו היה זוכה ב-34 והמנדטים היו נוסקים בימין ל-70, התוצאה הטובה ביותר. כל סקר שהתפרסם ב-40 השנים האחרונות, נתן לליכוד באופן משמעותי פחות מושבים בכנסת מאשר שקיבל בפועל. הליכוד מקבל בקלפי יותר מאשר בסקרים. תארו לעצמכם כמה מושבים בפועל בכנסת היה הליכוד בראשות נתניהו זוכה אם היו נערכות היום בחירות".