אני רוצה לדבר על החקירות המושחתות שמנהל הממסד המשפטי נגד בנימין נתניהו, ואני רוצה לגעת בנקודה חשובה ביותר, שהתקשורת, כלומר, הכנופיות המחבלו תקשורתיות, שהם האנשים הכי מושחתים והכי רקובים במדינה לפחות דור שלם, מעלימה אותה חרף העובדה שהיא פורסמה ע"י העיתונאי יואב יצחק. הוא מגלה לנו שהיועמ"ש נתון בסוג של איום לאו דווקא מההיבט הפלילי, אלא המעשי, בסוג של סחיטה באיומים מהפרקליטות והמשטרה כדי לאלץ אותו להעמיד לדין את נתניהו.



מסתבר שישנן שלוש קלטות בהם הוקלט מי שהיום היועמ"ש, ואז היה הפצ"ר בדרגת אלוף, אביחי מנדלבליט, כשהוא מעביר לאשכנזי חומרי חקירה מובהרים, אליהם הוא נחשף בשיחות עם היועמ"ש הקודם, והוא העביר חומרים לאשכנזי, שהיה כבר חשוד סביב כל הפוטש שהוא ניסה לעשות למי שהיה אז שר הביטחון במדינת ישראל, אהוד ברק.

בכך יש משום לא רק מעשים שלא יעשו, אלא, לכאורה, שיבוש הליכי חקירה מובהק על ידי היועמ"ש. הקלטות בידי המשטרה והפרקליטות, והם משמשות שוט מעל ראשו של מנדלבליט להגיש כתב אישום נגד נתניהו. זהו מצב בלתי נסבל, והוא מחייב את פרסום התמלילים המלאים של הקלטות האלו, על מנת שהציבור יידע מי זה שעומד להחליט על נתניהו.

פרסום הקלטות יביא לסיום הקריירה של מנדלבליט באופן מיידי, ואז יצטרכו לפתוח את כל עניין החקירות נגד נתניהו מההתחלה, דבר שהוא תרחיש אימים מבחינתו של הממסד שמנהל את החקירות נגדו, את הפוטש נגדו, ולכן התקשורת כולה, ללא יוצא מן הכלל, דואגת לכך שאזרחי ישראל לא יידעו דבר על הקלטות הללו, על מה שידוע, על תוכנן, ועל מצב עניינים כזה, יש שוט רב עוצמה נגד מנדלבליט ויש משום לחץ ברור עליו בתיק נתניהו כרצון הפוטשיטסים למינהם, ולתת חותמת סופית על ידי הגשת כתב אישום, לא חשוב במה, לא חשוב איך.