שלוש חקירות פוליטיות בולטות בעולם מתקיימות בשנים האחרונות. שתיים מהן בארצות הברית - חקירות מושחתות מכף רגע ועד ראש, כפי שמתברר בצורה בוטה מדי יום ביומו, והחקירה השערורייתית, העבריינית, נגד בנימין נתניהו, ראש הממשלה, פוטש משפטי פוליטי מובהק וחסר מעצורים.

ובכן, כפי שאני מדבר על כך למעלה מחצי שנה, בכל הופעותיי התקשורתיות הרלוונטיות, אני מתריע על כך, שבשעה שנחקרה במשטרה בהוראת היועמ"ש עלילת הדם הבזויה של רביב דרוקר בדמות ביבי-טורס, ומדובר במעליל עלילות סדרתי, ארבע עלילות בזויות לפחות נרשמות לגנותו, וקורבנותיו הם יו"ר הכנסת לשעבר דן תיכון, קצין משטרה בכיר בדרגת ניצב, שהיה עובד בכיר אצל מבקר המדינה, ופעמיים נתניהו, עלילת הדם הבזויה של ביבי טורס, ועלילת הצוללות.
כאשר נחקרה על ידי להב 433, בפיקודו של רוני ריטמן, עלילת הדם הבזויה הראשונה של רביב דרוקר במטרה להפיל את ראש הממשלה באמצעות שקרים, התלונן אדון ריטמן בפני היועמ"ש, באמצעות מכתב ששלחו סנגוריו, שנתניהו מעליל עליו עלילת דם של הטרדה מינית באמצעות צ' המפורסמת, שברור לכולם שמה שהוא הגדיר כעלילה, התברר שהניצב, שאמור לאכוף חוק ביושר, הוא אדם נמוך ושפל, ומטריד מובהק תוך כדי ניצול דרגותיו, שלא ברור איך קיבל אותן בכלל.

לאחר שהיועמ"ש הנוכחי החליט שאין בעלילת הדם הבזויה של רביב דרוקר דבר, מעשיית ביבי טורס הנאלחת, אז באה עלילת הדם השנייה, וגם אותה, היועמ"ש החדש, שהוא יודע ומודע לכך שריטמן יחקור את עלילות הדם השניות, אותו יועמ"ש שיודע שיש פה ניגוד עניינים לא חוקי, כלומר החוקר חושב שהנחקר העליל עליו עלילה, שגרמה לסיבוכו בצרות צרורות, עד למעשה לאילוצו להתפטר מהמשטרה לאחרונה. היותו בצרות צרורות - זה ברור לגמרי, מיד לאחר הגשת התלונה על הטרדה מינית מצד צ' נגדו, והכל הוא אומר - שנתניהו עשה לו. 
העובדה שהיועמ"ש מודע לעובדות הללו, ומפקיר את החקירה בידי 433, זה פיגוע פלילי, אין דרך להגדיר את זה אחרת. כולם אומרים שהיועמ"ש הוא משפטן דגול. גם משפטן דגול מחד, וגם לאשר חקירה שהעומד בראשה נמצא בניגוד עניינים פלילי, עם הנחקר נתניהו, זה פיגוע פלילי. אין דרך אחרת. מטרתו אחת, ואין בלתה - פוטש כדי לחסל את נתניהו. אין דרך אחרת בעולם להגדיר את זה.
עכשיו, בארה"ב התנהלו שתי חקירות. אחת - מתחילתה ועד סופה, נוהלה ע"י כנופיה שמאלנית מושחתת במחלקת המדינה לענייני משפט, נגד קלינטון, ולא רצו לפתוח בחקירה אבל לא היתה להם ברירה, אבל אותה חבורת פרקליטים קיצונים יהודים, מאחר שקלינטון היתה מועמדת לנשיאות, עשו הכל כדי לטרפד את החקירה הזאת, ולמגינת ליבם, היו צריכים לפתוח אותה. היא השמידה למעלה מ-30 אלף מיילים, ושיקרה על התנהלותה, ועוד אינספור עניינים, שהיו צריכים לעשות אותה אסירה בחצר כלא פדרלי. שם היא היתה צריכה לרוץ, ולא לנשיאות. אז בשביל שהיא תרוץ, ששמה נישא בפי קול בארה"ב, ביחד עם כנופייה נוספת ב-FBI, של חוקרים מושחתים מסוגו של ריטמן, ולמעשה יש כמעט הסכמה שהחקירה נגד קלינטון נוהלה על ידי אנשי שמאל מושחתים, במטרה להביא אותה לשום דבר, כדי לקדם את בחירתה.
במקביל, אותן שתי כנופיות במחלקת המדינה לענייני משפטים החלה שוב, באמצעות מסמכים שקר, והצהרות כזב, בחקירה מושחתת לחלוטין נגד טראמפ, במטרה לסכל את נשיאותו, דבר שלא יצליח, כי לא התגלה כלום גם אחרי שנה. אבק הכי קטן של ראייה לא נמצא לעניין הזה. איך אנחנו יודעים שהחקירות האמריקאיות מושחתות? שני בתי הקונגרס האמריקאי חקרו את העניין, והוכיחו את זה שחור על גבי לבן. 

בעקבות השערורייה שהתגלתה שגם במח"ש יודעים שחור על גבי לבן, שנתניהו לא עומד מאחורי העלילה שצ' רקמה נגדו. שוב הכל בידיעת היועמ"ש. ועדת חוקה חוק ומשפט, שלשם כך היא קיימת, רוצה להתחיל לבדוק את העניין, איך והכיצד כל אחד, חוץ מהיועמ"ש מעיז להטיל על רוני ריטמן לחקור את נתניהו, שכשהוא יודע שנתניהו מעליל עליו עלילה. זה מה שהאיש הזה חושב. בידיעת היועמ"ש. ועדת חוקה חוק ומשפט, וועדת הפנים, רוצה לבדוק את העניינים. 
ואז באים היועמ"ש, שבכלל צריך לסלק את עצמו מהעניין. מה אתה מתערב בכלל? יחד עם היועמ"ש של הכנסת. אגב, יועמ"ש הכנסת, אני מסתכל על הראש הקירח של אדון ינון, ואני לא רואה כיפה על הראש. אלה שהורידו את הכיפה הם הכי גרועים שיש. הרבה מאוד מהם. אלה שנולדו עם כיפה והסירו אותה. ומה הם רוצים? הוועדה אסור לה לדון על זה. שתי הוועדות האלה קיימות. כלומר, הממסד המשפטי רוצה לחפות על המעשים הבלתי חוקיים של חקירה עבריינית. זה סיפור. אלה הם הפנים של הממסד המשפטי שלנו, הישר, חסר הפניות שכמו שאומר פרופ' ברק, רק המשפט לנגד עינינו, שום דבר אחר. הבעיה היא ש-8 מתוך 10, כבר לא מאמינים לכך, וטוב שכך.