"חוק הלאום, חוק יסוד חוקתי, מביא איתו המון ברכה. הוא חושף לנו את הפרצוף המכוער, הדוחה, השקרי ומלא הבורות של חוקי אספסוף שונים שמוחים נגדו. אתייחס בראש ובראשונה לעצומה של 180 המכוערים, דוחי הנפש, הפוסט ציוניים והפוסט יהודיים שהוציאו מסמך שקרי שקורא לממשלה לפעול לביטולו של חוק הלאום. כך אומרים 180 מכוערי הנפש: 'אנו אזרחי ישראל, ובתוכנו אמנים, הוגים, סופרים, תסריטאים, מחזאים, אקדמיים ואנשי רוח מבקשים להביע את הזעזוע הגדול טלטלת הלב הפוקדים אותנו למול חוקים האחרונים שקיבלה הכנסת בנהגתך, ובראש ובראשונה - חוק הלאום. חוק הלאום, לפיו מדינת ישראל היא מדינת הלאום של היהודים בלבד מתיר באופן מפורש אפליה גזעית ודתית'.
 
רק הגדרה אחת הם שכחו- מכוערי ודוחי נפש. שימו לב כמה חשוב המשפט הזה: 'חוק הלאום, לפיו מדינת ישראל היא מדינת הלאום של היהודים בלבד מתיר באופן מפורש אפליה גזעית ודתית'. למשפט הזה יש חשיבות עצומה משום שהוא מוכיח שכל 180 האנשים הללו הם תאומים פוליטיים של חלאות המין האנושי. הערבו, מוסלמנו, ג'יהדו, שהידו, עמלקו, פלסטינו, ניאו-נאצו. פשיסטים של המסיתים הערבים כדוגמת זחאלקה, זועבי ודומיהם. 
 

הטיעון שלהם זהה לטיעון של אותם האנשים מילה במילה. הם טוענים שמדינת ישראל היא מדינת כל לאומיה, כלומר היא מדינת הלאום של הערבים. הם אומרים בגלוי שהם רוצים להפוך את מדינת ישראל למדינה דו לאומית ובכך הם הרבה פחות גרועים מחבורת הנכלוליים של ה-180 איש שרוצים את הדברים הללו גם כן. אקרא זאת שוב- 'חוק הלאום, לפיו מדינת ישראל היא מדינת הלאום של היהודים בלבד מתיר באופן מפורש אפליה גזענית ודתית. כלומר, היותה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי הופכת אותה למדינה גזענית- כלומר מדינת אפרטהייד.

האנטישמים הכי שפלים והכי בזויים מבין הערבים אומרים זאת יום-יום, שעה-שעה. כעת מצטרפים אליהם 180 הנוכלים, הרמאים הללו, שמציגים עצמם כל השנה כבעד מדינה יהודית, וטוענים שכדי שהמדינה תישאר יהודית צריך לסגת מליבת ארץ ישראל ולמנוע את הפיכתה למדינה דו לאומית. בעצומה השקרית ונבזית הזו מבלי לומר זאת, כדרכם של נוכלים נמוכים ומכוערי נפש, הם אומרים בגלוי שמדינה, שמכריזה על עצמה כמדינה יהודית, היא גזענית ונוקטת אפליה גזעית ולכן היא מדינת אפרטהייד.

א.ב יהושע חתם על מה שכתוב בחוק הלאום בהסכם ג'נבה
תראו, בין 180 הנכלולים הללו נמצא גם א.ב יהושע. הוא מן היוזמים של פשע יוזמת ג'נבה שהוא המשך לפשע אוסלו. יוזמת ג'נבה נפתחת בדבר הבא: 'הפלסטינים יכירו במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי ואנחנו נכיר במדינת הלאום הפלסטינית בליבה של ארץ ישראל. חוק הלאום אומר בדיוק את זה לגבי היהודים ולגבי מדינת ישראל כולה. כשהם מדברים על הכרה בלאום הפלסטיני הם מתכוונים למדינה הנאצו-פלסטינית שהם רוצים להקים. בהסכם ג'נבה א.ב יהושע חתם על מסמך שכתוב בו מילה במילה את מה שיש בחוק הלאום. יוזמת ג'נבה לא דורשת להכיר במדינת ישראל כמדינה דו לאומית. לא. לשם כך הם מקימים לנו מדינת נאצו-פלסטינית.
 
לפנינו כנופיה של רמאים דוחים. כל העולם מקבל היום את הגדרת הפורום לזיכרון השואה למעט חוגים קיצוניים שהגדרתה של מדינת ישראל כמדינה גזענית נאצית היא אנטישמיות לשמה. זה בדיוק מה שעושים 180 הנוכלים, מכוערי הנפש הללו זועמים על מדינת ישראל על כך "שהעיזה", במירכאות כפולות מכופלות, להגדיר את עצמה כמדינת הלאום של העם היהודי בלבד. של איזה עוד עם מדינת ישראל היא מדינת לאום? של איזה עוד עם, אני רוצה לדעת. איזה עוד עם מדינת ישראל היא הלאום שלו חוץ מהעם היהודי? 
 
מטרתם הנסתרת של החותמים - לבטל את יהדותה של ישראל 
לקרוא לדבר כזה אפליה גזעית ודתית זה שפל השקר, הרוע והתיעוב. זה מילה במילה של כל שונאי ישראל שרוצים להחריב אותנו (כמו 180 הנוכלים הללו שלא מודים בזה ולכן הם גרועים משונאי ישראל). כל שונאי ישראל חותמים מילה במילה על העצומה, מטרתו של כל שונא ישראל הוא מטרתם הנסתרת של החותמים הללו- לבטל את יהדותה של מדינת ישראל ולרוקן אותה מכל תוכן כדי להפוך אותה למדינת כל אזרחיה וכל לאומיה. 


הפגנה נגד חוק הלאום. צילום: תומר נויברג, פלאש 90
הפגנה נגד חוק הלאום. צילום: תומר נויברג, פלאש 90



 
תראו את השקר הנוסף, 'החוק הזה מדיר מן החברה הישראלית את הערבים, הנוצרים, המוסלמים, הצ'רקסים והבדואים'. איזה שקר מתועב. בחוק הזה אין מילה שפוגעת בזכות כלשהי של אזרח ישראלי כלשהו. החוק הזה בכלל לא עוסק בזכויות אזרח. הוא עוסק בזכויותיו הלאומיות של עם ישראל בארץ ישראל ובמדינת ישראל. אין בו פסיק או אבק של מילה ששוללת זכות כלשהי מאיזו עדה דתית או קבוצה אתנית בתוך המדינה. זהו המצב. 
 
הניצבים הללו בורים
כמובן ש-180 מכוערי הנפש הדוחים אינם היחידים שמוחים נגד החוק הזה וכך מצאנו איזה 80 ניצבים ששירתו בעשרות השנים האחרונות במשטרה ככאלה שחתמו על עצומה דמגוגית ושקרית שאומרת כך: 'בשנות שירותנו פיקדנו, לחמנו, שירתנו יחד עם אלפי שוטרים ולוחמי מג"ב בני העדה הדרוזית, הצ'רקסית ועדות נוספות שנוטלות חלק במשימות ההגנה על המולדת, שמירת הסדר הציבורי וביצור שלטון החוק. אנו ניצבים לצידם של אחינו בבקשתם לשוויון מלא וקוראים לחברי הממשלה לתקן את חוק הלאום באופן שייתן ביטוי הולם למעמדם של בני העדה כך שיהיה זהה לחלוטין לזכויות שהחוק מקנה לנו'. הניצבים הללו, שהם גם בורים ולא מבינים את משמעות העצומה שהם חתמו עליה, חתמו על עצומה שאומרת באופן ברור שאנחנו צריכים להעניק זכויות לאומיות לסדרה של עדות במדינת ישראל. כלומר ישראל איננה מדינת הלאום של העם היהודי אלא מדינת הלאום של סדרה שלמה של לאומים ואם היא לא כזאת אז היא מדינה מפלה. חוצפה ושקר מן המדרגה הראשונה. 
 
צריך להבדיל בין זכויות לאומיות לזכויות אישיות. הצהרת בלפור קבעה שזכויות לאומיות בארץ ישראל יש רק ליהודים בלבד ואילו זכויות אישיות פרטיות דתיות ופוליטיות יש לכל תושבי הארץ, ללא יוצא מן הכלל. חוק היסוד מקבע את הדבר הזה. חוק היסוד עוסק בזכויות הלאומיות של העם היהודי ואיננו פוגע בשום זכות של אף אזרח ישראלי. ההסתה הפראית, השקרית והמנוולת של השמאל הקיצוני (שהוא האויב הערבי בעברית) שקורא לדרוזים להתקומם נגד החוק הזה גם עומדת בפני סיום. יהיה חוק נפרד שמכיר בזכויות אישיות מיוחדות לכל המיעוטים במדינת ישראל שבניהם מי שמשרתים בצבא הגנה לישראל ומחרפים נפשם להגנתה של מדינת הלאום של העם היהודי. להם מגיע חוק מיוחד שיעסוק בזכויות יתר ביחס לכל מי שאיננו משרת בצבא כמו 95% מהערבים המוסלמים במדינת ישראל ששואפים יום-יום להחריב את מדינת ישראל כמדינה יהודית. 
 
צריך להבדיל היטב בין בני מיעוטים, המסורים בכל נפשם ומעודם למדינת ישראל, וצריך באמצעות חוק מיוחד לתת את ביטוי התודה והערכה מעומק הלב של העם היהודי להם, ובתוך כך להוקיע את אלו שלמרבי החרפה את הם אזרחי ישראל החותרים בו זמנית להחרבה של המדינה על ידי הפיכתה למדינת כל אזרחה- קרי כל לאומיה ולשלול בכך את ההגדרה העצמית, הבלעדית של העם היהודי בארצו ובמולדתו" .
 עריכה: איתמר זיגלמן