תוכנית המאה של דונלד טראמפ, גשר יהודית והוויכוח הבלתי פוסק על העבודות בשבת, וגם הסיפור המתמשך והבלתי נתפס של גל הירש, עמדו במוקד הדברים בהם עסק אראל סג"ל ב-103FM. במהלך התוכנית, אותה הניחה עם רועי עידן, התייחס העיתונאי לנושאים הבוערים.



על תוכנית טראמפ: "אני קם בבוקר, עובר על החדשות ורואה שמחה וצהלה גדולה. מה קרה? נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר בווירג'יניה ש"ישראל תשלם מחיר גבוה" על העברת השגרירות האמריקנית לירושלים. חשוב להזכיר לכל מי שנזעק, בעיקר בתקשורת, שזו לא הפעם הראשונה שטראמפ אומר את זה. גם הפעם, אני מניח, זה לא מה שיתניע כאן משא ומתן". 

עוד שמעתי בחדשות הבוקר על משבר הגשר בנתיבי אילון. אני חובש כיפה ושומר שבת, ולכן שואלים אותי 'איך אתה לא נזעק?', והאמת? אני לא. הגיוני שיבנו גשר כזה בלי ליצור קטסטרופה תחבורתית. יותר מכל, אני חושב שבנייה של גשר בציר תנועה מרכזי היא פיקוח נפש, כי כל עוד שהוא לא קיים, אם אמבולנס מתעכב בפקקים של גוש דן, חיים עלולים להיהרס. עם זאת, עוד לפני שהמשבר בכלל התחיל, ורק על סמך פיסת נייר, שר התחבורה כבר מיהר להודיע על ביטול העבודות בשבת. יהודי טוב, הכץ הזה".

לאחר מכן, במהלך שיחה עם ג'וש בריינר, המשיך את הקו שדורש צדק עבור גל הירש ותובע את סיום החקירה: "ההודעה של גל הירש שאם החקירה לא תסתיים בקרוב, הוא פונה לבג"ץ. היום התראיין בתוכניתה של איילה חסון, שלי טימן, שאמר מבחינתו, ולתפיסתו, המזור היחידי הוא בבג"ץ, כי הפרקליטות מצופפת שורות ולא מתכוונת לסיים את החקירה.

"הוא גם אמר שמנדלבליט לא יסגור את התיק, וששווה לו לפנות לבג"ץ כי זה המקום האחרון. ויש פה עינוי דין. גם אם הוא חטא ופשע, הרי תגישו כתב אישום כבר. בבריטניה, גיאורגיה, ופריז, החליטו לסגור את התיק הזה. אני מדבר עליו קרוב לשנתיים כבר. מה שקורה פה זאת שערורייה בלתי נתפסת שאדם כזה במצב כזה. התחושה היא שמזלזלים באינטיליגנציה. הפוליטיקאים משותקים מפחד. השר לביטחון פנים מפחד מהמשטרה. צריך גם לזכור שהמחיר הכלכלי הוא בלתי נתפס. פשוט בלתי נתפס".