השבוע, על פי התאריך הלועזי, הוא השבוע בו מלאו חצי יובל לפשע הכי מתועב והכי מזוויע, שקצר הכי הרבה דמים מהעם היושב בציון, הוא פשע אוסלו יימח שמו וזכרו. זהו פשע מלכתחילה שנעשה בכוונת פשע, כי הפושעים הפוליטיים שעשו את הפשע הזה, כאשר ביצעו אותו, הם רימו אותנו בכוונת מכוון, ואמרו את מה שידעו שהם לא חולמים לעשות.



קרי, אם חלאת המין האנושי, רב המרצחים, גדול רוצחי היהודים מאז השואה - ערפאת, התברר שבמקום להילחם בטרור ובחמאס בכלל, בלי בג"צ ובלי בצל"ם, לא יעשה כן כהבטחתו על פי פשע אוסלו, או אז נגלגל אותו חזרה לטוניס. ואיך אני יודע שהם לא התכוונו לגלגל אותו בחזרה לטוניס, כי כאשר התברר, החיה הדו רגלית כמו שבגין קרא לו, לא רק שהוא לא נלחם בטרור, הוא עמד בראש הטרור הערבי, במקום לגלגל אותו חזרה לטוניס כמו שהבטיחו לו, הבטיחו לו מדינה. הוא בנה את תשתית החמאס בשטחים תחת שליטתו, שקטלו 1700 ישראלים או יותר מאז הפשע הנתעב. 

בכל מי שדמם 1700 היהודים שנרצחו מהפשע הזה, כל מי שידו במעל הזה, שמו יהיה לדראון עולם בעם ישראל עד סוף כל הדורות. לא יעזרו שום דברי שקר, גם אם הם יוצאים מפיו של רמון שזהו הפשע המתועב ביותר מאז פשע השואה. 

אחד הפושעים הפוליטים הכי מסוכנים הוא חיים רמון, אינני יודע אם הוא הבעלים או הממציא, אני לא יודע אם הוא המציא את המונח קורבנות השלום, וחוסלו כתוצאה מחומת מגן. שפושעי אוסלו התנגדו בתוקף למבצע הזה. 

חיים רמון כתב לפני שבועיים מאמר שקרי במקור ראשון שבו להצדיק את הפשע. בשבע השנים שלפני פשע אוסלו, נרצחו ע"י טרור ערבי 200 יהודים, ואילו שבשבע השנים שלאחריו נרצחו כ- 280. מספר הנרצחים לפני פשע אוסלו הוא 126, וחיים רמון משקר באופן מכוון ושקרי. כדי להכאות את עוצמת הפשע, למה בחר חיים רמון, שהשתמש יותר מכל אחדם אחר בצמד המילים - קורבנות השלום, למה הוא בחר 7 שנים קדימה ואחורה, כי 7 שנים קדימה מסתיימות על פתיחה של מלחמת אוסלו שפרצה בגלל פשע אוסלו. 

את 1,400 הישראלים שנרצחו מאז הוא לא סופר. כי צריך לקחת 15 שנים קדימה ואחורה ואז מקבלים את המספרים האמתיים כי דמם של הנרצחים הוא בראש, במשך 15 השנים שלאחר פשע אוסלו נרצחו כ- 1700 ישראלים, שמקורם ביהודה שומרון ועזה. זהו קציר הדמים הנורא שהביאו עלינו פושעי אוסלו, ולכן שמם, ולרבות שמו של חיים רמון, יהיה לדיראון עולם בעם ישראל. החמור מכל, אותם אנשי דמים, במקום להסיק את המסקנה המתבקשת מפשע אוסלו, קרי לזרוק את עראפת חזרה לטוניס, הם נתנו לו באמצעות המנהיג הפוליטי הכי כושל שהגיע לראש הצמרת, אהוד ברק, את הר הבית.