הזמרת ריטה אורה יוצאת מהארון וזוכה לביקורת מהקהילה: לא הייתם רוצים להתחלף עם הזמרת ריטה אורה, שעוברת בימים האחרונים מסע הכפשות קשה ברשת, והכל בגלל "girls", השיר החדש שלה ושל הרפארית קארדי בי. הזמרת הוציאה בסוף השבוע האחרון את השיר שהצליח לעורר סערה גדולה בעקבות הטקסט שלו. בשיר חושפת הזמרת כי היא ביסקסואלית, ובהתאם - אוהבת גם נשים וגם גברים. עם זאת, המילים בפזמון של השיר אומרת כי "לפעמים בא לי לנשק בנות, יין אדום, אני רוצה לנשק בנות".





מי שלא אהבו את השיר, ואת החיבור שהוא עושה בין הרצון להיות עם בנות אותו המין לבין שתיית אלכוהול, הן נציגות של הקהילה הגאה, שביקרו בחריפות את אורה וטענו כי היא מסבה נזק לקהילה. לאחר ההתקפה שעברה ברשת, החליטה אורה לפרסם ברשת התנצלות, בו כתבה כי השיר נכתב על אירועים אמתיים שקרו לה בחייה. "היו לי מערכות יחסים עם נשים ועם גברים" כתבה אורה, "אני מתנצלת אם מישהו נפגע מהשיר, לעולם לא אפגע במכוון במישהו מהקהילה הלהט"בית, אני מקווה שבעתיד, המוזיקה שלי תגרום למעריצי לתחושת העצמה, והם יהיו גאים בעצמם כפי שאני למדתי להיות גאה בעצמי".




בית המשפט הכריע בעניין "תמונות המוות" של קורט קוביין


24 שנים חלפו מאז שקורט קוביין, סולן להקת נירוונה, שם קץ לחייו. אבל על אף השנים הרבות, מותו של הזמר, לא מרפה מהעיתונאי ריצ'ארד לי, שממשיך לטעון בתוקף כל השנים כי קוביין למעשה נרצח. על מנת להוכיח את טענתו, ביקש העיתונאי מבית המשפט לשחרר את "תמונות המוות" של קוביין, ובדרך אף תבע את עיריית ומשטרת סיאטל. לי חוקר במשך שנים את מותו של קוביין ואפילו הנחה תכנית טלוויזיה שניסתה להוכיח כי הזמר נרצח.



ניסיונותיו של העיתונאי לקבל את "תמונות המוות" נמשכות כבר מספר שנים - בשנת 2015 בית המשפט דחה את בקשתו של לי, בטענה כי חשיפת התמונות תהיה פוגענית. בתגובה, לי ערער על ההחלטה של בית המשפט דבר שהוביל את קורטני לאב, גרושתו של קוביין, ופרנסיס בין קוביין, ביתו, להעיד בבית המשפט על מנת למנוע את הפרסום.



היום בית המשפט קבע סופית כי אין לשחרר את תמונת המוות של הזמר המנוח. משפחת קוביין זכתה, והצליחה למנוע את פרסומם של ארבעה סרטי צילום שנלקחו בזירת האירוע. אז האם קוביין התאבד או נרצח? התשובה כנראה תלויה בהאם אתם מאמינים בתיאוריות קונספירציה, או שאתם מעדיפים להישאר עם העובדות.



קורט קוביין. צילום: ללא קרדיט