מיילי כבר עשתה את זה, גאגא לא יכולה בלי וגם מדונה, שאותה הזמרת ריטה אורה כל כך מעריצה, עשתה זאת פעם, פעמיים, מאות פעמים. אבל מה עם זמרת הבריטית שהיא גם שופטת בגרסה המקומית של "אקס פקטור"? כשהיא מרגישה שאף אחד לא מתעניין בה מספיק בגלל שירי הפופ המרגשים שלה, היא מורידה את החולצה. והחזייה. ואז מצטלמת טופלס!
 
אורה, שמוכרת לחובבי הטראש כאקסית של רוב קרדשיאן (וזו שכנראה גרמה לו להשמין כל כך) או בתור פופסטאר בריטית ששברה את לבו של הדי ג'יי קלווין האריס (זה שעכשיו מטפח זוגיות עם טיילור סוויפט) - התבקשה להצטלם לשער מגזין "Lui", זה שכבר הפשיט את ריהאנה על השער שלו. אבל כשפגשה את הצלם והפרובוקטור טרי ריצ'רדסון, ברור היה שזה יסתיים בצילומי עירום מלא.



בתמונת השער הזמרת אמנם מחייכת תוך כדי שהיא מנפנפת בגאווה בפטמות המשתוללות שלה, אבל אורה בת ה-25 מראה שהיא גם יודעת לנגן על פסנתר בלי בגדים לגופה. או ללטוש עיניים למצלמה כשהיא מנסה לפתוח דלת בתחתוני חוטיני. או לנענע את העכוז בתחתונים פרנזים אוריינטליים. הדרך משם למיילי סיירוס עוד רחוקה, אבל היי, עם ריצ'רדסון זה תמיד מתחיל ככה (ונגמר בפלייבוי, כנראה). מה הבוס, סיימון קאוול, יגיד?!






יש לה את האקס פקטור? ריטה אורה על שער מגזין Lui (צילום מסך)

> התמונה הלא מצונזרת של ריטה אורה טופלס ממש במרחק לחיצה