אזרח ישראלי בן 29 נהרג היום (חמישי) בתאונת דרכים קטלנית בין אוטובוס לאופנוע, שהתרחשה בכביש שבין קולו למנאלי בהודו. הנפגע פונה במצב אנוש לבית חולים בקולו, אך לא שרד את התאונה, ומותו נקבע על ידי רופא בבית החולים. הודעה נמסרה למשפחתו. הקונסול בניו דלהי והמחלקה לישראלים בחו״ל, מהאגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ, מסייעים בהעברתו לקבורה בישראל.



הרב חזי נפרסטק, שליח חב"ד ומתנדב זק"א מנאלי בהודו, סיפר: "היינו בזירה, אספנו ממצאים ויצרנו קשר עם ארגון זק"א בישראל ומשרד החוץ, לגבי התאונה. בנוסף פעלנו בבית החולים בטיפול בכבוד המת. אנו עובדים עכשיו על שחרור הגופה והטסתו במהירות לישראל".





בחודש האחרון בלבד נהרגו שלושה ישראלים נוספים בעת שטיילו מסביב לעולם. אדווה בן דהאן מגבעתיים נהרגה בתחילת החודש בתאונת דרכים קשה שהתרחשה גם היא ליד העיר מנאלי, בה נפצעו ארבעה ישראלים נוספים. אדוה יצאה לטיול במזרח באמצע חודש מאי ולקראת הטיול פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה: "טסה להגשים חלום. אז יאללה ביי". ליד התמונה האחרונה שפרסמה כתבה "שבת שלום מהודו". 


אדוה בן דהאן. צילום: פייסבוק

 

כמו כן בשבוע האחרון נהרגו שני ישראלים נוספים בעת שטיילו בחו"ל. צעיר בן 19 נהרג מפגיעת משאית בזנזיבר בזמן שנסע על אופנוע. יום לאחר מכן נהרג ישראלי נוסף, צבי טוב מבת ים, בעוד טייל עם חברו באלפים. צבי, פנסיונר בן 69 נהרג לאחר שהחליק במדרון תלול, בעת שעשה את "טור וולקרס הואד רואד" המאתגר. חברו של צבי שטייל עמו סיפר כי "באיזה שהוא שלב גם אני נפלתי. קראתי לו והוא לא ענה לי, אז הנחתי שהוא התרסק על הסלעים".