מותג מוצרי החשמל היוקרתיים למטבח האיטלקי SONAR, משיק חנות דגל ראשונה בנמל תל אביב, בהשקעה של כמיליון וחצי שקל. סונאר, המתמחה בייצור קולטי אדים, תנורים וכיריים, פונה ללקוחות שעיצוב המטבח חשוב להם לא פחות (ואולי אפילו יותר) מהמנה המעוצבת שהם מעלים לאינסטגרם, וכאלה שמוצרי מטבח אופנתיים עושים להם טוב על הנשמה. טווח המחירים של המוצרים בחנות נע בין 2,000 ל־19,000 שקל.



סונאר מציגה קולקציית קולטי אדים חדשה. במבט ראשון, חלק מהמוצרים נראים כמו גופי תאורה מרשימים, אך מדובר בקולטי אדים שמשולבת בהם טכנולוגיה מתקדמת, ושמעבר ליופיים ממלאים תפקיד פונקציונאלי במטבח.



נוסף על כך, ניתן למצוא בחנות גם קולקציית תנורים, שאותם ניתן להתאים לעיצוב המטבח מבחינת הטקסטורה והצבע. המכניקה של התנורים, המשלבים טכנולוגיית Full Touch, מאפשרת הפעלת תוכניות שף אוטומטיות, ואפילו בישול היברידי, המדמה אידוי או חימום בגז. חידוש נוסף הוא תנור ההקפאה BLAST CHILLER, שבו ניתן לקרר את המזון שזה עתה בושל תוך דקות ספורות כדי לאזן טמפרטורות, או להקפיא אותו לחלוטין. "אין ספק כי המהפכה הקולינרית שמתחוללת בארץ השפיעה גם על מוצרי החשמל במטבח הביתי", אומר אלעד סייג, מנכ"ל ומבעלי סונאר, "לכן לקחנו את הניסיון העשיר של החברה בתחום שיווק מוצרי חשמל, ובאמצעות המותג יצרנו קולקציות עשירות ומגוונות, שבראשן קולטי אדים מעוצבים, כמו גם כיריים ותנורים בסטנדרט הטכנולוגי החדיש והמתקדם ביותר באיטליה".