מעוניינים להרחיב את המשפחה? אז כדאי שתכירו את ונוס וסרינה, שתי אחיות גורות, מקסימות ולבביות. "הן שובבות וחברותיות לכולם, צעירות ויסתדרו גם עם ילדים, כלבים אחרים וחתולים", סיפרה מיכל צווייג, יו"ר עמותת "הרצליה אוהבת חיות", בתוכנית "סיכום שבוע" עם יניב מורוזובסקי ב-eco99fm. השתיים ננטשו בנתניה ונמצאות כעת במשפחת אומנה שמפעילה צהרון. לדבריה, "הן חיות שם עם ילדים, ומבלות בחיבוקים, ליטופים והשתוללות כל היום. הן יפות, בהירות ומתוקות להפליא, יהיו בגודל בינוני או בינוני-פלוס, ומחכות לבית חם ביחד או לחוד".



אם תרצו לאמץ אותן, או להיעזר בעמותה, אתם מוזמנים להתקשר למספר 055-6675229. תוכלו גם לבקר בימי האימוץ של "הרצליה אוהבת חיות", שמתקיים היום (שישי) מ־13:00 עד 15:00 בכלבייה העירונית בנתניה, ובגליל ים בין 14:00 ל־16:00. מחר יתקיים יום אימוץ נוסף בכלבייה העירונית של נתניה בין 10:00 ל־13:00. "אנחנו מחכים לכם עם כל החמודים", סיכמה צווייג.



 


תופעה מגונה: נטישת בע"ח לפני החג

נטישת חיות המחמד בעונות החגים היא תופעה מוכרת וכואבת. קשה להבין כיצד מצליחים אנשים לנטוש את הכלב או החתול, שמביאים כל כך הרבה אהבה לביתם, ולסכן את חייהם. צווייג ציינה כי ממדי התופעה המכעיסה רחבים: "לצערי אנשים מסוימים חוסכים או לא מודעים לעובדה שאפשר להסתייע בפנסיון". כל דבר עדיף מלנטוש את החבר על ארבע שלנו ברחוב, מה שעלול להיגמר בייסורים ובמוות".

ונוס וסרינה. מסתדרות עם כל אחד. צילום: עמותת הרצליה אוהבת חיות


לדבריה, יש פתרונות לשמירה על הכלב בזמן שאנחנו נעדרים, אפילו לאנשים שאין להם יכולת כלכלית לפנסיון. "אנחנו בעמותה נשמח לענות לכם בטלפון ולהפנות אתכם לפנסיונים טובים. קיימת גם אפשרות להיעזר באנשים ששומרים על הבית, חיים בו, משקים את העציצים, וכמובן מטיילים ודואגים לחתול ולכלב, אפילו ללא תשלום", היא מוסיפה.

אז בדרך לימי האימוץ של "הרצליה אוהבת חיות", תוכלו להקשיב לסט "קפה מוזיקלי", פלייליסט לועזי וישראלי כיפי מכל הזמנים לבוקר מוצלח. להאזנה: