אמצו חבר חדש: כלבה מניקה, אם לגורים טריים, ננטשה פצועה בסמוך לאחד מבסיסי צה"ל בדרום. הודות לפנייה של אחת החיילות בבסיס לעמותת S.O.S חיות, חיי האם נוצלו, הכלבים טופלו והועברו לידיים טובות ויגיעו היום (שישי) ליום אימוץ בתל אביב. את הסיפור המרגש סיפרה דפנה דעואל, מנהלת שיווק, מתנדבים וקשרי קהילה בעמותה, בשיחה עם יניב מורוזובסקי ב-eco99fm.



לדבריה, "חיילת פנתה בבקשת עזרה עבור אמא עם שבעה גורים שנמצאים בבא"ח נחל בערד. האם הייתה פצועה והגורים מורעבים, כל ניסיון שלהם לינוק ממנה מטריף אותה מכאבים". דעואל סיפרה שלמרות שמתקני העמותה מלאים עד אפס מקום, החליטו לשלוח מידית מחלץ בעלי חיים בעזרת המשרד להגנת הסביבה, כדי להביא את הכלבים לטיפול.



"הכלבה והגורים הגיעו ביום שלישי. האם הייתה במצב מזעזע עם פצע גדול ומזוהם, מלא בתולעים ורימות. הפצע נוקה ונחבש, הכלבה מקבלת טיפול תרופתי וכולם עברו לביתה של ריקי בצרי, מייסדת ויו"ר העמותה", הוסיפה דעואל.



האם הטרייה שנמצאה פצועה ונטושה
האם הטרייה שנמצאה פצועה ונטושה



הגורים עברו למשפחת אומנה בתל אביב ויגיעו היום, יחד עם גורים רבים נוספים, לימי האימוץ במרכז המסחרי טאגור ברמת אביב, בין השעות 11:00-15:00 ול"עולם החי" בכניסה לרמת השרון מצומת מורשה בין השעות 11:00-14:00. פרטים נוספים על הכלבים ועל ימי האימוץ תוכלו לקבל בטלפונים 03-7441010 או 03-7441111.




מאלפים לאלופים




בסיום השיחה דיברו השניים על היוזמה של העמותה, שמתקיימת זו השנה השלישית: קורס "מאלפים צעירים", המיועד לילדים בגילאי 7-14. הקורסים יתקיימו בחופש הגדול במתחם האימוץ בהרצליה של עמותת S.O.S חיות, ומידע נוסף עליהם אפשר לקרוא כאן. להאזנה לראיון המלא.



וגם: בדרך ליום האימוץ אתם מוזמנים להאזין לסט "שב אמרתי!", סט באווירה רגועה וקלילה לטיול בוקר נעים.