בשבועות האחרונים נחשף חשבון האינסטגרם של ענבר ביטן, בתו של ח"כ דוד ביטן – ועמו קיבלה הבחורה הצעירה סטטוס של כוכבת ויראלית. היום (שלישי) היא התראיינה לראשונה עם אביה, הפוליטיקאי מעורר תשומת הלב, בתכנית "הצינור" בערוץ 10, והשניים הגיבו לראשונה למעמד החדש של ענבר. 

"לא ציפינו לזה", אמר ח"כ ביטן. "לא רצינו שהיא תהיה באור הזרקורים. אני מאוד פתוח עם התקשורת, אבל היועץ שלי נכנס קצת ללחץ". 
העלמה ביטן אמרה "אני מקבלת תגובות, גם טובות, גם לא טובות. לא תכננתי שזה יקרה. בסך הכל העלתי תמונות כשהייתי בחופשה, לא תיארתי שזה יתפרסם. אני לא מתרגשת מהתקשורת, לא מתרגשת ממה שאומרים". 

 

A post shared by inbar_bitan (@inbar_bitan) on

תרצי לעשות מזה קריירה? 
"אני לא מעוניינת. טוב לי עכשיו". 
ח"כ ביטן: "אני הסוכן שלה בקטע הזה. היא לא רוצה עכשיו, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה". 
ענבר ביטן מיהרה להבהיר שלאבא שלה היו גם תכניות אחרות עבורה מלבד ניצול הפרסום. "הוא רוצה שמישהי במשפחה תהיה עם דוקטורט, לא משנה מי מהבנות". 
קראת את התגובות?
"כן, קראתי. אם הייתי יודעת שעשיתי משהו לא בסדר אז אולי הייתי נפגעת. אנחנו ב-2017, וכל אחת מעלה תמונות עם בגד ים וזה לא פשע. בגלל שאני הבת שלו אז מסתכלים עליי מנקודת מבט שונה וביקורתית, אבל לא התרגשתי בכלל".
ח"כ דוד ביטן מיהר לומר למבוכת ביתו כי היא "כן קצת נעלבה", אך היא הגיבה שזה לא נכון. 
ומה עם אפשרות של דור המשך בפוליטיקה? ח"כ ביטן סיפר כי בתו לא מעוניינת, והחליט לספר כי "פעם אמרתי לה שיש לי בחור להכיר לה שהוא מהפוליטיקה, בחור מצוין. אז היא אמרה לי מספיק שהוא יהיה בפופוליטיקה".  

 

A post shared by inbar_bitan (@inbar_bitan) on


 

A post shared by inbar_bitan (@inbar_bitan) on