גיא ברנע, שיאן ישראל בשחייה, סיפר הבוקר (ראשון) בתוכניתו של גבי גזית ברדיו 103FM, על המיזם החדש לשחייה בעירום בחופי הים. לדבריו, "זו חוויה מאוד מיוחדת, ואף שובבה, ורצינו לעודד אנשים לעשות זאת".



"צילמנו קליפ קיצי עבור מותג בגדי ים ועלה רעיון שובב לעודד את האנשים לשחייה בעירום", תיאר ברנע, שהוסיף: "בנינו סוג של מתלה תת קרקעי המאפשר להיכנס עם בגד הים למים ולתלות אותו בעת הכניסה למים עד לסיום הרחצה. זו חוויה מאוד מיוחדת ורצינו לעודד אנשים לעשות זאת".



 


לטענתו, "את הקליפ צילמנו בחופי יפו. במהלך הצילומים הגיעו כמה עשרות אנשים שרצו לקחת חלק בסרטון. החלטנו שאנחנו רוצים להנגיש את הנושא בכל מיני חופים ברחבי הארץ ולאפשר לאנשים לשחות בעירום באור יום, ולא בהכרח באישון לילה. שירות המלתחה שלנו צפוי להיות בחינם, וכדי שזה יקרה אנחנו צרכים לגייס 70 אלף שקלים. פתחנו בפרויקט HEADSTART ואנחנו קוראים לכולם להצטרף".

לסיום הוסיף: "אני חושב שמגיע לישראלים שיהיה להם חוף בו יוכלו ליהנות מהחוויה הזו. אני שחיין אולימפי שמרבה לשחות עם בגדי ים. החוויה של להיכנס ולהתחבר לים ללא חוצצים היא משחררת ואף טיפה שובבה. כל אדם שעושה זאת מחייך חיוך שובב ונהנה מהרגע. יש בזה משהו מאוד משחרר ואני ממליץ לכולם לנסות זאת".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן