פרופיל 

בכלל לא קלולס קסניה מלניקוב בת ה-25 הקימה לפני כארבע שנים את מותג האופנה ZENDRESSCUT. אופנה עילית, תרבות רחוב, עולם הסקייטרים ומגמות מדיה חברתית וגלובליזציה הן רק חלק מההשראות לסגנונה האקלקטי, השואף ליצור איזון בין גבוה לנמוך ברוח הזן. את העסק שלה מתקשרת מלניקוב באמצעות בלוג הנושא את אותו שם ומאגד הפקות אופנת רחוב, סרטונים, טקסטים ואיורים שלה. קולקציית הקיץ של המותג עוצבה מתוך הנחה מעשית שכל בגד במלתחה צריך להיות לביש, ובעיקר "כיף גדול". הקולקציה כוללת חליפות בהשראת הסרט "קלולס" -  חולצות בטן ומכנסונים עשויים כותנה ובדי סקובה מודפסים עם נגיעות משי - ומתאפיינת בצבעוניות של לבן, תכלת ואדום. 
ZENDRESSCUT, מונטיפיורי 22, תל אביב. 
 

קולקציה 
לבישה ולעניין המעצבת הגר אלמביק חוגגת עשור למותג אלמביקה עם קולקציה חדשה שכולה עושר של סגנונות, שילובי הדפסים ובדים. הקולקציה החדשה מצליחה לתרגם באופן מהודק ופרקטי את גישתה הפילוסופית של המעצבת המעודדת פתיחות ומעוף יצירתי על פני היצמדות לנושאי השראה קונקרטיים. כך נחים בהרמוניה זו לצד זו טוניקת גלבייה בהשראת תרבות המזרח ו"החולצה הגברית" בהשראה מערבית, כמו גם שמלות תחרה לבנות ורכות ליד שמלות טלאים ורסטיליות. התמהיל יוצר מלתחה המאמצת את קצב החיים העכשווי, אך מעניקה לו טאץ' רך ונשי. 
אלמביקה. טאץ' רך ונשי
עושים שוק 
במידה נדיבה יריד האופנה "יפה בכל צורה" מבית הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' יתקיים החודש בין התאריכים 26-24 ביוני, במבנה 14 של מתחם התחנה בתל אביב. היריד יציע מגוון בגדי מעצבים, אביזרים, בגדי ים והלבשה תחתונה בטווח המידות 56-38. עם המותגים המשתתפים נמנים בוטיק Noemi, טליה, SO SIMPLE, HONEY B, דפנה לוינסון, לילא, NUMA ועוד. 
נעים להכיר 
יש לו מזל לאקי בלו הוא לא שמו של צבע לק חדש, אלא של אחד הדוגמנים המבטיחים בתעשיית האופנה העולמית. בלו, בעל השיער המחומצן, שיחגוג החודש את יום הולדתו ה-17, כבר הספיק להלך על מסלולי התצוגות של מותגי-על דוגמת טום פורד, בוטגה ונטה, פנדי ופרדה ולהצטלם לקמפיינים של מותגים כמו טומי הילפיגר, קלווין קליין וגאפ. את בלו, שגדל ביוטה ארה"ב, החתימה סוכנות NEXT MODELING מלוס אנג'לס כשהיה רק בן 12. אגב, שלוש אחיותיו הבוגרות - פייפר אמריקה, דייזי קלמנטיין וקווין סטרלי - דוגמניות גם הן, ולפני כמה שנים הקימו הארבעה את להקת הרוק The Atomic. בחודש אפריל האחרון הופיע בלו לצד הדוגמנית המדוברת היילי בולדווין בשער המגזין הצרפתי הנחשב Jalouse"", והחודש הוא הופיע על שערו של מגזין "הארפר'ס באזאר" הסיני. 
 
לאקי בלו. התחיל בגיל 12
 
מחזה
אלכסנדר הגדול חייו ופועלו של אלכסנדר מקווין המנוח, אחד ממעצבי-העל הבולטים ביותר בעשורים האחרונים, זוכים לתשומת לב רבה בחודשים האחרונים. בימים אלה מוצג בתיאטרון St James Theatre שבלונדון, מחזה המגולל את סיפור חייו של המעצב. ג'יימס פיליפס, כותב המחזה, החל את תהליך עבודתו לפני כשלוש שנים, במקביל לפתיחתה של תערוכת הרטרוספקטיבה "Savage Beauty (שמוצגת בימים אלו במוזיאון V&A בלונדון). לא מדובר בהצגה דוקומנטרית-היסטורית, אלא בפרשנות תיאטרלית-דרמטית יותר לחייו של מקווין, הנשענת על נושאים מרכזיים בקולקציות שעיצב. את המחזה, שזכה לברכת משפחתו של מקווין עוד בטרם החלה הפקתו, פותחת דמותה של מעריצה אובססיבית שפורצת לסטודיו של המעצב ומתחברת איתו. התלבושות בהצגה שואבות השראה מסגנונו של מקווין, פס הקול לקוח מתצוגותיו (ממוצרט ועד נירוונה), והיא כוללת כוריאוגרפיה מורכבת, עבודות וידיאו ארט ואפקטים נוספים. הדמיון החיצוני בין סטפן ווייט המגלם את דמותו של מקווין למעצב עצמו מפתיע לא פחות מהמחזה שיוצג עד 27 ביוני.
דיאנה אגרון באלכסנדר מקווין

בירת אופנה
גיק שיק שילוב המילים אופנה וחנונים נשמע כמו אוקסימורון? אז זהו, כבר ממש לא. מותגי אופנה דוגמת איזבל מארה ומייזון מרג'יאלה זיהו את הפוטנציאל של המקום המאכלס את אצולת הממון החדשה - אנשי המחשבים - ופתחו בוטיקים בעמק הסיליקון בקליפורניה. במקביל, נחנכו אגפי יוקרה בקניוני הסיליקון וואלי, המציעים את מיטב המותגים, ביניהם בלנסיאגה, סן לורן ודיור. האנליסטים קושרים את הסיבה לעניין הגובר של תושבי האזור באופנה בכמות הסטרט-אפים האופנתיים והמשגשגים שצצים חדשות לבקרים, ובפזילה של ענקיות טכנולוגיה דוגמת אפל לשוק האופנה והאקססוריז. לעומתם, אחרים מזהים את הכמיהה ליוקרה כסוג של פיצוי לאחר תקופה ארוכה של התנזרות בעקבות המיתון הכלכלי של 2008. שיאה של התופעה התרחש בחודש שעבר, כששבוע האופנה של עמק הסיליקון זכה להצלחה רבה ומפתיעה בקרב קניינים ומבקרים כאחד.