ארטיק קרטיב

בגיל 51, האמן והמאייר דיוויד הול הוא עדיין קצת ילד בעצמו. על אף שהגיע לארץ כמתנדב לפני 28 שנה, התאהב, התחתן והשתקע כאן, הוא אינו מתקשר בעברית ואת רוב זמנו מקדיש לאיור ספרי ילדים. עד כה אייר כ-70 ספרים, בין היתר של אפרים קישון, שי קפון וחיה שנהב. בנוסף לספרים, הול מצייר גם על מבני תלת-ממד עשויים עץ בדוגמת ארטיקים, קרטיבים וגלידות בגביע שמתאימים בדיוק לחדרי ילדים, אבל לא רק להם. "ציירתי מאז שאני זוכר את עצמי" אומר הול, "אני עובד באקריליק ובצבעי מים ורושם כל הזמן בספרי הסקיצות שלי, שמשמשים לי כיומנים. עיקר העניין שלי, שלא לומר האובססיה שלי, הוא בנוסטלגיה ובדברים מהעבר". הול מייצר גם שעוני קיר ומחזיקי ספרים בדמויות של נגני ג'אז ובלוז, של מפורסמים ואף דיוקנאות של חתולים מתוקים. שלטי ארטיק/קרטיב, החל מ-300 שקלים, בחנות 3DFamily, ב-"Etsy" ובסטודיו בכפר אז"ר. 

משנה מקום
"עיצוב בשבילי הוא תירוץ, או ערוץ, שבאמצעותו אני יוצרת ובוראת לעצמי עולם אסתטי שיקיף אותי", אומרת המעצבת שרית שני-חי, "עבורי, יצירה היא סוג של געגוע, ניסיון בלתי נדלה לשחזר ולהחיות, כמיהה לעולם בלתי מושג". שני-חי, שהחלה דרכה בעיצוב לילדים, מתמחה היום בעיצוב מרחבים פרטיים וציבוריים לילדים, אבל גם בעיצוב פנים הכולל את כל חלקי הבית וכן חדרי ישיבות ומשרדים. ממש לאחרונה, לאחר יותר מ-20 שנות פעילות ו-17 שנים שבהן היה ממוקם הסטודיו שלה ברחוב נחמני בתל אביב, החליטה שני-חי לעשות שינוי. היא העתיקה את משכנה לסטודיו אחר באותו רחוב, המשתרע על פני 200 מ"ר, ובו חלל המשלב בין אזור פתוח לאזורים אינטימיים יותר, המדמים חדרי מגורים שונים. שני-חי תמשיך לעצב בשפת הרטרו הקורצת לעכשיו ובקו הדוגל ביצירתיות והומור, ותציג במקום קולקציות ריהוט לצד מוצרי טקסטיל ואובייקטים שונים. שרית שני-חי, נחמני 39, תל אביב.  


שרית שני חי, עיצוב חדרי ילדים

קאלו וחומר
הציירת המקסיקנית לא יוצאת מהאופנה גם 70 שנה לאחר מותה. הדיוקן הייחודי שלה יכול לשמש כתוספת צבעונית ואקזוטית לחדר הילדים שלכם. אספנו חמישה פריטים מופלאים בהשראתה: 
לב  SOFI, לב קישוט, 59 שקלים.
 
יצירת נייר  אפרת דה בוטון, יצירות אמנות בנייר, 4,000-1,000 שקלים. 
 
 
בובה הדס הול, בובת בד, 149 שקלים, motekshop.net.


כרית  OkkaOkkaFashion, כרית נוי, 150 שקלים. 

ציור מסגרת אדומה נועה הולצשטיין, Tutika, 420-230 שקלים.