מראה עשוי-לא-עשוי, כזה שמדגיש בעדינות את הנתונים הטבעיים מבלי לחטב לחיים או לשרטט שפתיים, נכון מאוד לעונה החמה ומלאת השמש.

מעבר לעובדה שהלחות לא מותירה לנו ברירה, מדובר במראה פשוט ליישום שנראה נהדר על כל גוון עור. הדוגמנית הצעירה ג'יג'י חדיד כבר מיצבה את עצמה כאיט גירל רותחת שמכתיבה טרנדים ואופנה, וכאן היא מדגימה בצורה נונשלנטית איך מינון נכון של מוצרי בסיס יוצר מראה סופר רענן. 
1. הבסיס  מלא לחות וזוהר. הכיסוי במראה זה עדין והעור נותר רענן. נסי את המייק אפ החדש של לנקום, Miracle Cushion, שנותן את הטוב משני העולמות - אריזת קומפקט נוחה ומרקם נוזלי לכיסוי עדין שניתן לבנייה עד בינוני. הניחי את המייק אפ בעזרת הכרית המצורפת למוצר, ובני את הכיסוי לכזה שיספק את דרישותיך. 


מייק-אפ של לנקום. צילום: יח"צ
 
2. הלחיים סמוקות וחמות כיאה לימות הקיץ. הפנים אינן מחוטבות יתר על המידה, אבל חלקן החיצוני מקבל גוון שזוף בעזרת ברונזר וסומק שמשתלבים היטב. נסי את Dream Sun של מייבלין שמציע גם ברונזר וגם סומק במוצר אחד. טיפ - ערבבי את שני הגוונים יחד ליצירת גוון סומק נייטרלי ומחמיא יותר.


ברונזר של מייבלין. צילום: מוטי פישביין
 
3. העיניים מודגשות בגוונים טבעיים עם נגיעה זהובה לאפקט זוהר ותוספת של איילינר דק. נסי את פלטת הצלליות Eye Revive של דיור. מקדי את הגוונים הבהירים-זהובים על גלגל העין והדגישי את הזווית החיצונית של העין עם הגוונים הכהים מהפלטה. אם ידייך יציבות דיין תוכל להשתמש באיילינר הקרמי המצורף לפלטה, אך גם איילינר טוש יעשה את העבודה. נסי את EXACT LINER של רשת וואו קוסמטיקס, שמציע דיוק מרבי הודות לאפליקטור הספוגי הקטן שבקצהו.

צללית של דיור. צילום: יח"צ
 
4. השפתיים מלאות לחות ובשריות. העדיפי שפתון מלא לחות בגוון ורוד טבעי שלא ישתלט על המראה ויהיה קל לחידוש. שפתוני COLOUR POP של קליניק מכילים פריימר מובנה ומרכיבי לחות שעוזרים להחליק את השפתיים.

אודם של קליניק. צילום: יח"צ
 
5. השיער לכי על גלים גדולים פתוחים ורכים בהם השיער נראה מאוד טבעי ובריא. נסי שמן לשיער דוגמת Huile Supreme של המותג הצרפתי היוקרתי פיטו. המוצר מכיל שמני מקדמיה ועץ הרוקו התורמים למראה שיער רך, בריא ומבריק.