אני מתנצלת מראש בפני הרווקות, אבל יש לי רעיון יצירתי (ומחריד) לקראת ערב החג, במיוחד בשביל אלו שנמצאות בזוגיות. מה דעתכן לעשות טובה לכל באי שולחן החג ולהעניק להם נושא נפלא לשיחה? במקום שהבאים לאירוע ינהלו כבכל שנה שיחות סרק למיניהן, תנו להם הפעם ויז’ואל חזק שיהפוך לשיחת היום ולחתיכת שובר קרח נהדר. השנה, תלבשו אאוטפיט זוגי מתואם, אבל לכו עם זה עד הסוף – נגיד, שמלה לבנה לך ומכנסיים וחולצה לבנים לחלוטין (גם נעליים) בשבילו. או לחלופין, מכנסיים שחורים מחויטים, חולצה לבנה מכופתרת ועניבת פפיון לשניכם (זו של הצד הנשי יכולה להיות מהסוג העדין יותר שקושרים, עם סרט סאטן). אני מבטיחה לכם, לא יהיו קוליים ועדכניים מכם בערב החג.

נכון, המחשבה על לתאם לוקים בדרך כלל גורמת לנו לחשוב על הורים שמלבישים את התאומים שלהם באופן זהה או על תחפושות משותפות בפורים. קרי - שום דבר שמתקשר באמת לשיק אמיתי, אלא יותר לסוג של דאחקה מטופשת. אבל לאחרונה יותר ויותר זוגות, שלא ניתן שלא להכתיר אותם כשיקיים על פי הספר, מוכיחים לנו שמדובר באופציה לגיטימית לחלוטין.

לטקס ה־VMA שהתקיים ביום ראשון הגיעו פארל ויליאמס ואשתו הלן לסיצ’ן בלוק מתואם. זה כבר כמה שנים שפארל והאישה מקפידים לדגם מראות ולרפרר זה אל זה במלבושים שלהם. בני הזוג הגיעו שניהם בלוק דנים כחול מכף רגל ועד ראש, לוק שנחתם באמצעות כובע שחור – קסקט במקרה שלו, ומגבעת במקרה שלה. מאחר שפארל ויליאמס הוא באופן רשמי ומדופלם אחד הגברים הראויים ונוטפי השיק בגלקסיה, לא נותר אלא לשאול את עצמנו – יכול להיות שמדובר כאן בהברקה?


גם קניה ווסט, שהצהיר במהלך אותו אירוע שהוא מתכנן לרוץ לנשיאות ארצות הברית בשנת 2020 (שיהיה לו בהצלחה עם זה. שיהיה לכולנו בהצלחה עם זה), הגיע עם רעייתו המתוקשרת קים קרדשיאן, כששניהם מפגינים תיאום מעניין בגוני מוקה וקרמל הולמים. ממש כמו במקרה של ויליאמס, גם זו לא הפעם הראשונה שהצמד הזה מפגין תיאום אופנתי. בעבר הזוג תיאם ביניהם אף מחשופים מפתים לשורה הראשונה של שבוע האופנה בפריז, לא פחות.

הזוג ווסט-קרדישאן מפגינים תיאום אופנתי. צילום: רויטרס

אבל אני בכלל טוענת שחלוץ המראה הוא השחקן בראד פיט, שכבר כמה מערכות יחסים הוכיחו שהוא המלך העקבי של המראה המתואם. אף על פי שבמקרה שלו לפעמים היה נדמה שלא מדובר בבחירה מודעת. מכירים את האמרה שעם הזמן הכלב והבעלים שלו הופכים להיות דומים? אז אצל בראד פיט נדמה שזה נכון, רק עם בנות הזוג. זה מטופש לחלוטין, אבל מבחינה מדוקדקת של תמונות עבר עולה שלא ניתן להתעלם מהעובדה שבכל פעם שיש לפיט בת זוג, הוא הופך למעין העתק דהוי שלה: בתקופה הנוכחית עם אנג’לינה ג’ולי השיער שלו כהה מתמיד והוא מקפיד ממש כמוה על משקפי שמש, בתקופה של גווינת פאלטרו היה לו בלונד עם סירוק לצד ומבט תמים, ובתקופה שהוא יצא עם השחקנית ג’ולייט לואיס הוא נראה ממש כמוה – כמו צ’יק רוק’נרול מטונפת במיוחד.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. הופך להעתק דהוי של זוגתו. צילום: רויטרס
אבל מה כל זה אומר? מדוע שזוג רומנטי ירצה לשוות לעצמו מראה מטופש, מחופש וילדותי? אם נשים בצד את המקרה של בראד פיט, שכאמור משעתק מראות, במקרה של שני הגברים האחרים – פארל וקניה – לא מדובר בגברים שלא מודעים למה שהם עושים או שלא מודעים לבחירות האופנתיות שלהם. אגב, במקרה של שניהם מדובר בלוק שמצליח להיות מלא אטיטיוד וממש לא ילדותי או דמוי תחפושת.

המסקנה שלנו? כמו לא מעט טרנדים אחרים של עולם האופנה, מדובר בלוק למתקדמים. או במילים אחרות, תשכחו מהעצה שלי בפסקה הראשונה, ותתלבשו לערב החג כמו בני אדם, ולא כמו הכוכבים הכי גדולים בתעשיית הפופ הבינלאומית.