נכון, חשוב לנו מאוד להיות יפות, אבל לאחרונה נדמה שהמסרים שהעולם מעביר לנו הם דווקא כאלו שעוסקים בנחיצותה של החוכמה. מכשירי טלפון smart חכמים ושלל גאדג'טים מחוכמים כבר הוכיחו לנו שהאנושות מתקדמת לכיוון אינטליגנציה, ידע וקידמה שנמצאת במרחק לחיצת כפתור מכל אחת מאיתנו.


אבל חוכמה קשורה לפעמים בעצמה ליופי, ובכלל, היא לא תמיד מגיעה רק בלחיצת אצבע, היא מגיעה גם במריחת אצבע. חברת קליניק, חברת הטיפוח הותיקה והמוכרת מרחיבה החודש את סדרת הטיפוח שכולה מבוססת על עקרונות ה- smart.



חברת הטיפוח הוותיקה, שהשיקה רק לפני כשנה סרום חדש, מרחיבה את סדרת ה-smart הקיימת עם קרמי לחות ייחודיים ועשירי לחות ליום וללילה. כזכור, לפני כשנה הציגה קליניק פריצת דרך משמעותית בתחום טיפוח העור, כשהשיקה את המוצר הראשון בסדרת המוצרים החכמים: ה- Smart Serum – סרום חכם הלומד את העבר של עורך ומעניק לו, באמצעות 37 פטנטים, עתיד בריא יותר. הסרום, שהיה להצלחה מסחררת, אחראי לתיקון נזק גלוי לעין ונזק שלא ניתן עדיין לראותו. כעת, קליניק משיקה תכשירי לחות ליום וללילה המטפלים במקביל במספר רב ומשולב של דאגות עור כמו קמטים וקמטוטים, אובדן גמישות, מראה עור עמום, מירקם גס ותפקוד לקוי של מחסום הלחות בעור.




סדרת מוצרי ה-smart של Clinique. צילום: יח"צ


האישה המודרנית מצליחה לג'נגל ביום ממוצע כמות משימות שלא הייתה מביישת בכיר ממשלתי ממוצע. בין הטיפול בילדים (או הכלב, תלוי מה היא מעדיפה), תחזוק הקריירה וטיפוח דירה שנראית כאילו נשלפה ישירות מהפינטרסט- החיים שלה הם משחק בלתי פוסק של עשייה והמצאה מחדש. קברניטי חברת קליניק הבינו כי הלקוחה שלהם, מלכת המולטיטסקינג, מצפה גם ממוצרי הטיפוח שלה לעשות עבורה כמה פעולות בבת אחת. כתוצאה מכך, הושקו הקרמים החדשים Clinique Smart SPF 15 Custom-Repair Moisturizer שהוא קרם לחות ליום בעל מקדם הגנה ו-Clinique Smart Night Custom-Repair Moisturizer, שמיועד ללילה. שניהם מסייעים בהזנה, בלחות, בהבהרה ובתיקון ניכר לעין במהלך היום וגם במהלך שנת הלילה. הקרמים, במיטב מסורת הסמארט הטכנולוגית, מצליחים לטפל בו זמנית בהחלקת הקמטים שלך, האחדת גוון לא אחיד, במיצוק וכמובן- בהענקת לחות ורכות לעור.



אגב, במידה ואת כבר מהמשתמשות ההדוקות של שיטת שלושת השלבים הקלאסית של קליניק – אל חשש, את לא חייבת לשקשק את שגרת הטיפוח שלך לחלוטין. את קרם היום, שזמין בשלוש פורמולות עבור סוגי עור שונים, מורחים על הפנים מדי בוקר, לאחר סיום השימוש בשיטת שלושת השלבים. וכמובן, גם את קרם הלילה תוכלי למרוח כל לילה מיד לאחר סיום השימוש בשיטת שלושת השלבים. שני הקרמים החדשים נבחנו לאלרגיה. וכמו תמיד במוצרים האהובים של קליניק- הם 100% נטולי בושם.



קרם יום:
תכולה:50 מ"ל
מחיר השקה עד לתאריך 31.12.15 :349 שקלים במקום 469 שקלים

קרם לילה:
תכולה:50 מ"ל
מחיר השקה עד לתאריך 31.12.15 :369 שקלים במקום 499 שקלים



ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן ובאתר: http://www.clinique.co.il/clinique-smart