תשכחי מהצללות בנאליות - טרנד הסטרובינג, טרנד השימוש בהבהרות והיילייטרים על מנת להעניק זוהר וברק לפנים, הוא אחד מהמראות מהחמים של הרגע. אם טרם התנסית בו, ערב ראש השנה האזרחית החדשה הוא זמן מצוין לאמץ את המראה. המראה שם דגש על עור מואר ובוהק ולוקח את ההייליטינג לשלב הבא יחד עם עיניים נקיות ושפתיים חושניות שהולכות יד ביד עם מראה העור הקורן, כפי שמדגימה היילי בולדווין בדיוק מעורר קנאה. 

1. העור. העדיפי בסיס קליל שלא יכביד על העור, קרם CC דוגמת ה-CC החדש של סבוקלם יעשה את העבודה, תוך האחדת גוון העור והעשרתו בלחות, מבלי להיראות כבד או מלאכותי. השלימי את מלאכת הכיסוי בעזרת קונסילר מאיר דוגמת Lumi Magic של לוריאל, שיעזור בטשטוש כהויות כמו גם בחיטוב הפנים על ידי הארות.

SeboCalm CC Cream
SeboCalm CC Cream


קונסילר מאיר של לוריאל. צילום: מוטי פישביין
קונסילר מאיר של לוריאל. צילום: מוטי פישביין

2. הברק. שימי לב שאנחנו שואפות לייצר מראה זוהר, אבל לא מיוזע. לכן, העדיפי מוצרים בקרם שניתן לטשטש בקלות והניחי אותם על האזורים הגבוהים בפנים בלבד. מעט במרכז המצח, בנדיבות על עצמות הלחיים, ובזהירות על גשר האף והסנטר. הקפידי לטשטש את גבולות ההארות היטב על מנת שאלה ייראו טבעיות. L.A. LIGHTS COLOR STICK של סמאשבוקס יעניק לך את הזוהר המבוקש מבלי לגרום לך להיראות כמו כדור דיסקו אבוד בחלל.

היילייט של סמאשבוקס
היילייט של סמאשבוקס


3. העיניים. שמרי על איפוק בכל הנוגע לעיניים, שכן הערב הדגש הוא על העור והשפתיים. הניחי מעט צללית חומה זוהרת על גלגל העין דוגמת Mono Eyeshadow של אסנס וטשטשי היטב, מבלי להגיע לקפל העין או לחלקה החיצוני. הרעיון הוא להשאיר את העיניים עם גוון מרומז בלבד, שלא ישתלט על המראה. סיימי את הלוק עם שכבת מסקרה נדיבה דוגמת Volume Glamour Push Up Mascara של בורג'ואה, שתעזור להפריד את הריסים ולהעניק נפח דומיננטי לעיניך.

צללית של אסנס. צילום: אפרת אשל
צללית של אסנס. צילום: אפרת אשל

4. השפתיים. משורטטות, דומיננטיות ובגימור מאט. היות והעור קורן ומואר, את השפתיים נעדיף לשמור בגימור מאט קלאסי ומתוחכם, שגם יחזיק מעמד לאורך שעות ארוכות. התחילי עם תוחם בגוון זהה לשפתון ותחמי את שפתייך, תוך מילוי כל שטח השפה על מנת להעניק לשפתון עמידות מרבית. לאחר מכן משחי את שפתייך בשפתון מאט בעל גוון בורדו-דובדבני, שנראה קלאסי ואל-זמני על כל אחת. אנחנו אוהבות את השפתון MOISTURITY LUMINOUS MATTE LIPSTICK של חברת ג'ייד, שנמרח בקלות השפתיים ומעניק מראה מאט מבלי לייבשן.

אודם של ג'ייד. צילום: יוסי סליס
אודם של ג'ייד. צילום: יוסי סליס

5. הניחוח. היינו חותמים את המראה הדרמטי עם ניחוח הטלק המעודן והנקי המשולב בפרחוניות מעודנת של הבושם האייקוני לבית קלואה, קלואה או דה טואלט שמושק מחדש בימים אלו.

בושם של קלואה
בושם של קלואה